וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מתוק שיש: סלטיק מחצה 0:5 את ריינג'רס וזכתה באליפות סקוטלנד

הקבוצה של ניר ביטון (פצוע) השוותה את הניצחון הכי גבוה באולד פירם מאז 1925 וזכתה בתואר בפעם ה-7ברציפות וה-49 בסך הכל. אדוארד (צמד), פורסט, רוגיץ' ומקרגור השפילו את היריבה המרה

שחקני סלטיק חוגגים. רויטרס
איזו חגיגה. שחקני סלטיק בטירוף/רויטרס

זה הפך לעניין שבשגרה אבל היום (ראשון) סלטיק וניר ביטון הפצוע זכו באחת האליפויות הכי מתוקות בהיסטוריה שלהם עם 0:5 ענק באולד פירם מול גלאזגו ריינג'רס היריבה השנואה והמושבעת בדרבי הגדול של סקוטלנד. רק במחזור שעבר סלטיק, שזכתה בתואר בפעם ה-49 בהיסטוריה שלה ובפעם השביעית ברציפות, הפסידה להיברניאן אבל היום היא באה לפרק.

כבר אחרי 14 דקות אודסון אדוארד החלוץ הצרפתי כבש את הראשון והשלים צמד בדקה ה-41 עם בעיטה שטוחה לפינה הרחוקה. דקה לפני השריקה להפסקה ג'יימס פורסט קבע 0:3 לפני שטום רוגיץ' כבש את הרביעי מול הרשת החשופה בדקה ה-47 ובדקה ה-53 קאלום מקגרגור קבע 0:5 והשלים בליץ של ארבעה שערים ב-12 דקות. סלטיק הגדילה את הפער מאברדין השנייה ל-10 נקודות כשנותרו 9 נקודות בלבד בקופה.

אגב, הפעם הקודמת שסלטיק ניצחה בהפרש של חמישה שערים את ריינג'רס היתה אי שם במרץ 1925, וגם אז זה היה 0:5. בעוד שלושה שבועות הקבוצה של ברנדן רודג'רס תוכל להשלים טרבל כשתפגוש בגמר הגביע את מאת'רוול החלשה ולבסס עוד יותר את הדומיננטיות המוחלטת שלה, שלא נחלשה גם עם חזרתה של ריינג'רס לליגה הבכירה.

אוהדי סלטיק חוגגים. רויטרס
אוהדי סלטיק חוגגים/רויטרס

* אינגולשטאדט של אלמוג כהן (פתח בהרכב, הוחלף אחרי 83 דקות וספג כרטיס צהוב בדקה ה-40) ספגה 5:1 כואב בבית מקיל ובעצם איבדה באופן סופי את הסיכוי לעלות העונה לבונדסליגה.

* ביברס נאתכו נכנס בדקה ה-92 ועזר לצסק"א מוסקבה לסיים ב-0:0 בחוץ מול זניט סנט פטסבורג. זוהי תוצאה טובה מאוד עבור קבוצתו של הקשר הישראלי, שכן בזכותה הצליחה לשמור על המקום השלישי המוביל למוקדמות ליגת האלופות. כעת, לצסק"א 52 נקודות לעומת 50 של זניט הרביעית, כאשר נותרו שני מחזורים לסיום העונה ברוסיה. בתקשורת המקומית היו שקשרו בין אובדן המקום של נאתכו בהרכב, לטובת הקשר הקרואטי בן ה-20 כריסטיאן ביסטרוביץ', לבין פרסומים לפיהן הוא לא מעוניין להאריך את חוזהו בשורות האדומים המסתיים בסוף העונה.

* קני סייף שיחק 83 דקות בהרכב אנדרלכט וספג כרטיס צהוב בניצחון הביתי 1:3 על שרלרואה. אנדרלכט צימקה את הפער מהמוליכה הבלגית קלאב ברוז' לחמש נקודות, כשלסיום העונה בפלייאוף העליון נותרו עוד ארבעה מחזורים.

* אלי אלבז נכנס כמחליף בדקה ה-30, כשאפולון סמירניס הפסידה 2:1 בחוץ לאסטרס טריפוליס במחזור ה-29 והלפני אחרון בליגה היוונית.

* מונס דאבור קיבל מנוחה ולא שותף בניצחן רד בול זלבורג 0:2 על סנט פולטן, במחזור ה-32 בליגה האוסטרית. חלוץ נבחרת ישראל ישב 90 דקות על הספסל מכיוון שנשמר לקראת גומלין חצי גמר הליגה האירופית מול מארסיי (0:2 לצרפתים במשחק הראשון) וראה את חבריו משיגים שלוש נקודות שמקרבות אותה מאוד לעבר האליפות, שעשויה להיות מובטחת כבר במחזור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully