וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בקבוצה ממתינים להתפתחויות בגזרת גיא מלמד

קובי רפואה רוצה לראות את חלוץ האלופה חותם בקיץ הקרוב, אך הדברים תלויים גם בהחתמתו האפשרית של עומר דמארי. אם המאמן יחתים קשר התקפי, מוטי ברשצקי צפוי להיות מושאל

שחקן הפועל תל אביב מוטי ברשצקי. מגד גוזני
יושאל בעונה הבאה? מוטי ברשצקי/מגד גוזני

אחרי שהבטיחה את חזרתה לליגת העל, הפועל תל אביב כבר מתחילה בהכנות לקראת העונה הבאה, ונראה כי היא ממתינה להתפתחויות בכל הקשור לחלוץ הפועל באר שבע, גיא מלמד.
המאמן קובי רפואה רוצה לראות את חלוץ האלופה חותם בקיץ הקרוב במדי קבוצתו, אך הדברים תלויים במספר דברים: ראשית, מלמד מחזיק בחוזה גבוה מאוד על סך 230 אלף דולר לעונה, סכומים שהאדומים לא מוכנים לשלם.

כמו כן, בקבוצה טוענים כי שחקנים שיחתמו במועדון, לא יגיעו בהשאלה. לכן, רפואה, ממתין לראות אם מלמד ישיג שחרור מהאלופה ורק במצב שכזה ינסה להחתימו. חשוב לציין כי בהפועל גם ממתינים להתפתחויות בכל הקשור לעומר דמארי וחוזהו בלייפציג. אם האדומים לא יוכלו לעמוד בשכרו הגבוה, הם ככל הנראה יגבירו המאמצים להחתמת מלמד ואף יציעו לו שכר גבוה יותר, כשאם השניים יוכלו לחתום, הסכומים שיוצעו למלמד יהיו קטנים יותר. אגב, גם דור אלו הוצע להפועל תל אביב, אך אצל האדומים אין כוונה להחתימו כרגע .

עוד בנושא:

הפועל קטמון ניצחה 2:3 את הפועל תל אביב
הפועל תל אביב הודיעה: אביחי ידין לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה
הטיול השנתי הסתיים: אלבום החגיגות של הפועל תל אביב

עומר דמארי, מכבי חיפה מול הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ממתינים להבהרות מלייפציג. עומר דמארי/ברני ארדוב

מעבר לזה, רפואה בעיקר מתמקד כרגע בהחתמת זרים לקבוצה. המאמן מחפש קשר אחורי זר וקשר קדמי שישחק על כנף ימין. אם יחתים קשר קדמי, בהפועל ככל הנראה ישאילו את מוטי ברשצקי לקבוצה אחרת. חשוב לציין, כי גם חזרתו הצפויה של רמזי ספורי לסגל הקבוצה תשפיע על מעמדו של ברשצקי שידחק לקצה הספסל, אם יישאר בהפועל.

בגזרת אביחי ידין עדיין לא אמרו נואש. למרות שנראה כי לקפטן אין דרך חזרה למועדון, כפי שהגדירו גורמים בכירים שההחלטה היא סופית, מאחורי הקלעים עדיין ישנם אנשים המנסים לשנות את החלטת ההנהלה. בכל אופן, גם אם ידין יישאר בסופו של דבר, הוא לא אמור להיות שחקן הרכב בעונה הבאה. אחד השמות שעלו כמחליפו הוא לירוי צעירי, אולם נראה כי הפיחות במעמדו במכבי פתח תקוה, והעונה הפחות טובה שעברה עליו באופן אישי, גרמה לאנשי הפועל לרדת מהשחקן, והוא לא יהיה, לפחות בשלב זה, בסגל האדום בעונה הבאה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully