וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין האזורי לעבודה פסק: השופטים לא יוכלו להשבית משחקים

29.4.2018 / 10:26

נקבע כי השופטים, שנמצאים בסכסוך עבודה עם ההתאחדות, לא יוכלו לנקוט בצעדים ארגוניים, כולל עיצומים מכל סוג. ההתאחדות תחויב להמשיך את המו"מ כדי להגיע להסדר: "אנחנו שותפים נאמנים"

קוון כדורגל ליגת העל. קובי אליהו
בעוד שבועיים יגיע פיצוץ נוסף?/קובי אליהו

בית הדין האזורי לעבודה פסק היום (ראשון) בבוקר כי בשבועיים הקרובים לא יוכלו השופטים לנקוט בצעדים ארגוניים ובתוכם עיצומים והשבתה של משחקים, בעקבות סכסוך העבודה המתמשך עם איגוד השופטים וההתאחדות לכדורגל. בית הדין שלח את ההתאחדות לכדורגל ואת הנהגת השופטים להמשך משא ומתן על התנאים אשר מבקשים השופטים.

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה להחלטה: "ההתאחדות לכדורגל מברכת על החלטת בית הדין לענייני עבודה למנוע מהשופטים לנקוט בעיצומים במהלך המשא ומתן. ההתאחדות נכונה תמיד לנהל מו"מ ממקום נקי וענייני, ובית הדין מייחס לכך חשיבות רבה. ככל שהצד השני יהיה מעוניין לתרום את חלקו להמשך התהליך ולהצלחתו, הוא ימצא את ההתאחדות שותפה נאמנה. ככל שיבחרו בלשון איומים, נדע לפעול במישורים המתאימים".

ההערכות בקרב גורמים הקרובים למשא ומתן מדברות על כך שיהיה קשה בשלב הזה לגשר על הפערים הגדולים שיש בין השופטים לבין ההתאחדות, כך שבעוד שבועיים שוב ייפתח המאבק בין הצדדים וכל עוד כל צד עדיין מתבצר בעמדתו, לא יימצא פתרון לסכסוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully