וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון הביסה את מילווקי במשחק 7, גולדן סטייט רמסה את הפליקנס

למרות פציעה מוקדמת של ג'יילן בראון, הסלטיקס שוב הראו אופי, הביסו 96:112 את מילווקי ועלו לחצי גמר המזרח מול פילדלפיה. הווריירס טיילו בדרך ל-101:123 ויתרון 0:1 בסדרה, הצגה לדריימונד גרין

שחקני בוסטון סלטיקס טרי רוז'יר, מרכוס מוריס. רויטרס
פייר, מגיע להם. רוז'יר ומוריס חוגגים/רויטרס

עולה שלישית לחצאי הגמר האזוריים במרח: בוסטון הבטיחה הלילה (בין שבת לראשון) מפגש מול פילדלפיה בסיבוב הבא, אחרי שהביסה 96:112 את מילווקי במשחק השביעי והמכריע בסדרה המותחת. הלילה נסגר עם ניצחון 101:123 של גולדן סטייט על ניו אורלינס בפתיחת חצי גמר המערב.

מרכוס סמארט, בוסטון סלטיקס חוגג. רויטרס
החזרה שלו הפיחה רוח חיים בסלטיקס. מרכוס סמארט/רויטרס

בוסטון (2) - מילווקי (7) 96:112 (הסלטיקס השלימו 3:4 בסדרה)

המספר הנוסף: הסלטיקס עומדים כעת על מאזן 4:20 במשחקי 7 שנערכו בבית, ובמאזן 8:23 בסך הכל במשחקי 7. הבאקס, לעומת זאת, ניצבים כעת על מאזן של תשעה הפסדים רצופים בסדרות פלייאוף. כוחה של מסורת.

אולי למילווקי יש חמישייה כישרונית יותר, אולי יש לה את השחקן הטוב ביותר, אבל אם יש משהו שהוכח בסדרה הזו מעל לכל ספק הוא שבוסטון קבוצה טובה יותר. ואם אחרי כל התלאות שעברה העונה, שנמשכו לסדרה ואפילו למשחק 7 היא לא הייתה מקבלת פרס ראוי על הלחימה מעוררת ההערכה שלה, זה היה בלתי מוצדק בעליל.

גם הפעם, כמו לאורך העונה כולה, בוסטון סבלה מצרות בלתי צפויות: ג'יילן בראון נפצע במהלך הרבע השני, ירד לטיפול ולא חזר עד הסיום (זאת למרות שהסלטיקס הודיעו במהלך הרבע השלישי שהוא מסוגל לחזור), אבל לחבורה העיקשת והממושמעת של בראד סטיבנס זה לא הפריע יותר מדי, והיתרון הדו ספרתי שפתחה במהלך הרבע השני נשמר כל העת. במהלך הרבע השלישי נרשם מיני קאמבק לבאקס שקיזזו את ההפרש לשלוש בלבד, אבל אז אל הורפורד התעורר, הנהיג ריצה נוספת של הסלטיקס, ומשם זה כבר היה גדול על הבאקס ועל יאניס אנטטוקומפו, שמסיים את הסדרה בצורה מעט מאכזבת. הגריק פריק קלע 22 נקודות, הוריד 9 ריבאונדים וחילק גם 5 אסיסטים, אבל השפעתו על המשחק הייתה מוגבלת יחסית, בעיקר בזכות העבודה ההגנתית הפנטסטית של הסלטיקס בכל הקשור לנקודות של הבאקס במגרש הפתוח, בו יאניס פורח. אחרי שספגו לא פחות מ-34 נקודות במתפרצות והתקפות מעבר במשחק הקודם, הפעם הסלטיקס לא ספגו ולו נקודה כזו, ובערב כזה גם התעלות של כריס מידלטון שצלף 32 נקודות והשלים סדרה אישית נהדרת, לא הספיקה. אריק בלדסו, שזכה לקבלת פנים צוננת מאוהדי הסלטיקס בעקבות הטראש טוק המתמשך עם טריו רוז'יר, קלע 23.

מנגד, גיבורי הערב של הסלטיקס היו בעיקר אל הורפורד ורוז'יר, שקלעו 26 כל אחד. הסנטר הוסיף גם 8 ריבאונדים בעוד הרכז תרם 9 אסיסטים, ויחד עם הרוקי המרשים ג'ייסון טייטום שהוסיף 20, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, הם השלימו סדרה שלמה בה לא נרשם אפילו הפסד בית אחד. ועכשיו: פילדלפיה. חתיכת אתגר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס מאוכזב. GettyImages
אולי בשנה הבאה, עם מאמן אחר. יאניס מתוסכל/GettyImages
דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, חוגג. GettyImages
טריפל דאבל ויכולת משובחת. דריימונד גרין/GettyImages

גולדן סטייט - ניו אורלינס 101:123 (הווריירס עלו ל-0:1 בסדרה)

המספר הנוסף: המאזן בין שתי הקבוצות בעידן סטיב קר עומד על 2:13 לטובת הווריירס. בשלוש השנים האחרונות גולדן סטייט לא ירדה מ-110 נקודות מול הפליקנס. יכול להיות שלהגנה של ניו אורלינס פשוט אין פתרונות?

ערב פתיחת הסדרה, הפרשנים האמינו כי הפליקנס המלהיבים מסוגלים להוות איום של ממש על האלופה, לפחות כל עוד סטף קרי בחוץ. אז זהו, שלא. הרכז שעדיין מתאושש מפציעה ישב בחוץ אחרי שלא קיבל אישור לשחק, אבל גם בלעדיו זה היה משחק במעמד צד אחד, שמבהיר היטב מהם יחסי הכוחות לקראת המשחקים הבאים (בהם, לצערם שם הפליקנס, קרי כבר אמור לחזור).

אחרי רבע ראשון בו אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לבטל את השנייה בהתקפה וההימור המפתיע של סטיב קר על ניק יאנג בחמישייה לא ממש צלח, גולדן סטייט הצליחה להדביק לג'רו הולידיי עבירה שלישית, ומשם טסה לרבע שני אדיר שכל כולו התפוצצות מהסוג שהווריירס סיפקו כל כך הרבה פעמים בעבר. הרבע הסתיים ב-21:41 מוחץ כשהיתרון צומח בשיאו ל-28, ומשם שחקני האלופה המשיכו להשתעשע ביריבה ולעשות ככל העולה על רוחם, בעיקר בצד ההתקפי (וזה כשסטף קרי עדיין לא משחק, כן?). המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים מתמשך אותו סטיב קר ניצל כדי לשמור כוחות ולהעניק לכמה מכוכביו מנוחה לקראת המשך הסדרה.

קליי תומפסון וקווין דוראנט היו במיטבם, כשהראשון מוביל את רשימת הקלעים עם 27 ומוסיף 6 אסיסטים, והשני עוצר על 26 ו-13 ריבאונדים. אבל דווקא דריימונד גרין היה זה ששוב עשה את ההבדל, עם טריפל דאבל נפלא כולל 16 נקודות, 15 ריבאונדים ו-11 אסיסטים (בנוסף ל-3 חטיפות ושתי חסימות) והמון, המון אנרגיות. אנדרה איגודלה הוסיף 12 ו-4 ריבאונדים, וגם שחקני הספסל קווין קוק (11 נקודות) ושון ליבינגסטון (10) עשו את שלהם. מנגד, הפליקנס קיבלו 21 ו-10 ריבאונדים מאנתוני דייויס, ולא הרבה יותר מזה, בעיקר משאר הכוכבים. ג'רו הולידיי הסתפק ב-11 נקודות בלבד וחזר לגודל טבעי אחרי הסדרה הגדולה מול פורטלנד, רייג'ון רונדו קלע מספר נקודות חד ספרתי (9) למרות שהוסיף 11 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, ונקודת האור הייתה איטוואן מור, שתרם 15.

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס שומר על אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. GettyImages
ככה זה ייראה במשך כל הסדרה? אנתוני דייויס מתקשה מול קליי תומפסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully