וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטה: ריקי רוביו ייעדר עשרה ימים, עלול להחמיץ את כל הסדרה מול יוסטון

בשורה מאכזבת לג'אז לקראת חצי גמר המערב: הרכז הספרדי, שנפצע בשריר הירך האחורי מול הת'אנדר, עבר בדיקת MRI וייאלץ ככל הנראה לנוח עשרה ימים יקרים. "נעשה את העבודה בשבילך ריק", כתב לו מיטשל

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול ריקי רוביו יוטה ג'אז. AP
אכזבה לג'אז, אכזבה לכל חובבי הספורט. רוביו/AP

בשורה מאכזבת ליוטה: ריקי רוביו עשוי להיעדר עשרה ימים, אם לא יותר, ולהחמיץ חלק גדול מהסדרה מול יוסטון, אם לא את כולה. הג'אז סבלו לאורך החצי הראשון של העונה מפציעות אך הגיעו בריאים לפלייאוף, סיימו את העונה בצורה מרשימה ואף הציגו יכולת נהדרת מול אוקלהומה סיטי בדרך לסיבוב השני ולחצי גמר המערב מול הרוקטס, אבל כעת מאבדים את הרכז הספרדי המצוין, שהיה דומיננטי ונתן סדרה מצוינת מול הת'אנדר.

רוביו נפצע בשריר הירך האחורי במשחק מספר 6 מול אוקלהומה סיטי, עזב את המגרש ברבע הראשון ולא חזר לשחק. אומנם הג'אז הצליחו להשלים את המשימה ולנצח 2:4 בסדרה, אבל ביוטה יודעים שיהיה להם קשה בלי הספרדי, לאור הרוטציה הקצרה שלהם בעמדה זו. מי שמילא את מקומו בעמדת הרכז הלילה בניצחון 91:96 על אוקלהומה סיטי היה דונובן מיטשל הרוקי, כשג'ו אינגלס ניהל משחק גם הוא. אלק ברקס קיבל גם הוא דקות משמעותיות ראשונות, ועמד באתגר עם 11 נקודות ב-17 דקות.

רוביו, שעבר הלילה בדיקת MRI ביוטה, יחמיץ בוודאות את המשחק הראשון בסדרה, וביוטה אומנם מקווים שתהליך השיקום שלו יהיה מהיר והוא ישוב תוך פחות מעשרה ימים, אבל זה תלוי בעד כמה מהר השריר יבריא. "אף פעם לא גבוה מדי, אף פעם לא נמוך מדי", צייץ רוביו אחרי תוצאות הבדיקה, כשהוא רומז שהוא וחבריו לא צריכים להיסחף מדי בעקבות הבשורות השונות. "נעשה את העבודה בשבילך ריק", ענה לו מיטשל בחזרה.

אם אכן ייעדר עשרה ימים, ויחזור רק ב-8 במאי, הוא עשוי להיות כשיר למשחק השישי בסדרה, אם אכן יקרה. בחמשת המשחקים הראשונים בסדרת הפלייאוף מול אוקלהומה סיטי, הראשונה שלו בקריירה, רוביו העמיד ממוצע של 16.8 נקודות, 8.6 ריבאונדים ו-7.8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully