וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאנג בויז זכתה באליפות שוויץ והביאה את השלטון של באזל לקיצו

הקבוצה מברן, סגנית האלופה בשלוש השנים האחרונות, גברה 1:2 על לוצרן וזכתה באליפות ראשונה אחרי 32 שנה. הרצף של באזל נעצר על שמונה אליפויות, אחרי שהיא ראתה את הגב של הצהובים-שחורים לאורך כל העונה

יאנב בויז ברן זכתה הערב (שבת) באליפות שוויץ ושמה קץ לשלטון ארוך השנים של פ.צ באזל בסופר ליג המקומית. קרוב ל-32 אלף צופים בסטאד דה סוויס ראו את הקבוצה מבירת שוויץ גוברת 1:2 על לוצרן ומגדילה את הפער שלה ל-16 נקודות כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום (לבאזל נותרו חמישה משחקים).

זו הייתה האליפות הראשונה של יאנג בויז מאז 1986 והיא הגיעה אחרי שלוש סגנויות רצופות. גיום הוארו (52, פנדל) וז'אן-פייר אנסאמה (89) מחקו פיגור אחרי שכריסטיאן שנוולי כבש עבור לוצרן בדקה ה-47.

אחרי המשחק מאות אוהדים פרצו לכר הדשא, תוך שהם מנופפים בדגלים ומדליקים אבוקות. רבים בכו מאושר, כולל חלק מהשחקנים. יאנג בויז הובילה את הטבלה לאורך מרבית העונה, אבל עד הבטחת התואר החששות עדיין קיננו. הרי בעונת 2009-10 הקבוצה איבדה יתרון של 13 נקודות והפסד לבאזל במחזור האחרון עלה לה בתואר.

יאנג בויז עלתה הערב ל-77 שערי זכות וחלוקת הכובשים פשוט נפלאה: גיום הוארו 14, רוז'ה אסאלה 12, ז'אן-פייר אנסאמבה 12, מיראלם סולימאני 11, כריסטיאן פסנאכט 9.

  • עוד באותו נושא:
  • יאנג בויז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully