וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 34: הייקו וסטרמן הודיע על פרישה מכדורגל

הבלם הוותיק, שסבל מפציעות רבות בשנים האחרונות, הודיע על סיום הקריירה שלו אחרי קריירה במהלכה שיחק בין היתר בשאלקה, המבורג, בטיס ואייאקס: "אסיר תודה שהייתה לי הזכות להפוך את התשוקה למקצוע"

שחקני המבורג, במרכז הייקו וסטרמן. GettyImages
נפרד לשלום. וסטרמן/GettyImages

הייקו וסטרמן הודיע היום (שבת) על פרישה מכדורגל. הבלם בן ה-34, שרשם 27 הופעות בנבחרת גרמניה בין 2014-2008 ונכלל בסגל שלה ליורו 2008, פרסם פוסט בטוויטר בו הודיע על סיום קריירת המשחק שלו. וסטרמן גדל בגרויטר פירת ושם גם התחיל את הקריירה שלו לפני שעבר לארמיניה בילפלד, שאלקה, המבורג, ריאל בטיס, אייאקס ואוסטריה וינה.

"אפילו עבור בחורים כמוני מגיע זמן בו הגוף מעניק סימן שצריך להפסיק לשחק כדורגל", כתב הבלם הוותיק, "הזמן הזה הגיע עבורי ועכשיו הזמן שלי להיפרד מהכדורגל. אני אסיר תודה על ההזדמנות שניתנה לי להפוך את התשוקה שלי למקצוע. פגשתי הרבה אנשים מעניינים לאורך הדרל והיה לי כבוד גדול לשחק בנבחרת גרמניה. שיחקתי בנבחרת מפורסמת בעולם ובקבוצות מפורסמות כמו גרויתר פירת, ארמיניה בילפלד, שאלקה, המבורג, בטיס, אייאקס, אוסטריה וינה ואפילו כבשתי שער במשחק מול ברצלונה, מה עוד אפשר לבקש? תודה לכולם על התמיכה בתקופות הטובות והרעות. תודה לכל הספונסרים, חבריי לקבוצות והמועדון, וכמובן שאני שולח תודה גדולה לכל האוהדים שלי - התמיכה שלכם חשובה לי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully