וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: רוני אוסליבן הודח, וסיפק עוד שערורייה באליפות העולם

כוכב הסנוקר האנגלי הודח במפתיע בסיבוב השני, והוסיף עוד תקרית לרזומה שלו, כשנתקל בכוונה בכתפו של אלי קרטר וכינה אותו "מר כעסני". השופט ניסה להרגיע את הרוחות, אוסליבן בסיום: "הוא עשה לי מייוות'ר"

שחקן הסנוקר רוני אוסליבן. GettyImages
לא שערורייה ראשונה שלו. אוסליבן/GettyImages

רוני אוסליבן הודח היום (שבת) במפתיע מאליפות העולם בסנוקר, אחרי שהפסיד בסיבוב השני 13:9 לאלי קרטר. אוסליבן, אלוף העולם חמש פעמים, הגיע כמו תמיד כאחד הפייבוריטים לזכייה בקרוסיבל, אבל הודח מול יריבו האנגלי, במשחק שחרג מחוקי הנימוס המסורתיים בסנוקר.

אוסליבן הפסיד רק פעם אחת לקרטר ב-17 המפגשים האחרונים ביניהם (וגבר עליו בגמר בשפילד ב-2008 ו-2012), אבל הערב העניינים התחממו מעט בין השניים, כשאוסליבן התנגש בכוונה בכתפו של קרטר כשהיה בדרך לכיסאו. אוסליבן התיישב, פנה לקרטר ואמר לו: "זה בגלל שאתה מר כעסני". אוסליבן המשיך ואמר ל קרטר ש"עכשיו זה תורך לשחק", והוא ענה: "תודה רבה לך, מאוד נחמד מצדך". אוסליבן הגיב: "אז תפסיק להיות כועס". השופט נאלץ להתערב ולהרגיע ואמר "קדימה חברים, פשוט תמשיכו לשחק", ואוסליבן ענה "אני קול".

אחרי המשחק קרטר אמר ש"לא היה כלום, הוא הלך לכיסא שלו, אני הלכתי לשולחן, הכתפיים שלנו השתפשפו, לא ביג דיל. רוני הוא מאסטר בכל התחומים, אבל היום עשיתי כל מה שאני יכול כדי לנצח". גם אוסליבן ניסה להרגיע ואמר ש"אני מכיר את אלי מגיל 10, לפעמים דברים נהיים מתוחים, אבל הכל מאחורינו".

קרטר, שנאבק בעבר בסרטן בריאות ובאשכים, רשם ניצחון ראשון על אוסליבן בטורניר דירוג. הוא הגיע מעט טעון למפגש, ועוד לפני כן הביע מחאה על תשומת הלב שאוסליבן מושך. "זה תמיד המופע של רוני, על אף שיש פה עוד שחקנים", אמר. היום הוא הפעיל לחץ על יריבו מהרגע הראשון, בטרם השלים את הניצחון. "בעבר הייתי נכנע לאיום של אוסליבן, כמו רבים אחרים, כך שזה נחמד לנצח אותו, אני מרגיש אדם אחר מזה שהפסיד לו ב-2012, עברתי כל כך הרבה בחיים. יש לו נוכחות והוא שחקן סנוקר מדהים, אבל לא הכל הלך לו". אוסליבן אמר ש"אלי היה טוב יותר לאורך כל ההתמודדות, הוא עשה לי מייוות'ר".

אלוף העולם מאשתקד, מארק סלבי, הודח בסיבוב הראשון על ידי ג'ו פרי, וכעת נראה כי הכל פתוח, והפייבוריט לזכייה הוא ג'ון היגינס, אלוף העולם ארבע פעמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רוני אוסליבן, אלי קרטר, אליפות העולם סנוקר. צילום מסך, אתר רשמי
התנגשות לא ג'נטלמנית. אוסליבן נתקע בקרטר/אתר רשמי, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully