וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: סבסטיאן פטל יזנק מהפול פוזישן בגרנד פרי אזרבייג'אן

מוליך דירוג הנהגים הקדים את לואיס המילטון במקצה הדירוג והשיג פול 53 בקריירה: "יהיה מרוץ אינטנסיבי, הכול יכול לקרות כאן". ואלטרי בוטאס יזנק מהמקום השלישי, דניאל ריקיארדו רביעי

סבסטיאן פטל נהג קבוצת פרארי, פורמולה 1. רויטרס
מוכן לדרמה בבאקו. סבסטיאן פטל/רויטרס

סבסטיאן פטל השלים הערב (שבת) פול פוזישן שלישי ברציפות בעונת 2018 של פורמולה 1, כשהקדים את יריבו לואיס המילטון במקצה השירוג של גרנד פרי אזרבייג'אן. הנהג הגרמני, שמקדים בתשע נקודות את האלוף המכהן, ינסה גם לרשום מחר ניצחון שלישי במרוץ הרביעי של העונה.

פטל קבע את ההקפה המהירה ביותר במקצה הדירוג, כשעצר את השעון על 1:41.498 דקות, לעומת 1:41.677 של המילטון. ואלטרי בוטאס, שותפו של המילטון בקבוצת מרצדס, יזנק מהמקום השלישי ואילו דניאל ריקיארדו, מנצח המרוץ הכאוטי שהיה בבאקו בשנה שעברה ומי שחגג במרוץ הקודם בסין לפני שבועיים, יזנק מהמקום הרביעי.

קימי רייקונן ביצע טעות בהקפה האחרונה שלו ולכן יזנק רק מהמקום השישי, בעוד ניקו הולקנברג מרנו סיים תשיעי אבל נענש בגלל שינוי לא מדווח בתיבת ההילוכים והוזז חמישה מקומות לאחור.

"יהיה מרוץ אינטנסיבי", אמר פטל לאחר הפול פוזישן ה-53 בקריירה שלו. "הכול יכול לקרות כאן וכנראה שרכב הבטיחות יהיה בפעולה. הנקודה החיובית היא שהמכונית שלנו הייתה טובה מאוד היום, כך שאני יכול לבנות על מקום טוב מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully