וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל עלה לגמר ברצלונה, יפגוש את סטפנוס ציציפאס

השור ממאיורקה זכה ב-12 מ-14 המשחקונים האחרונים בדרך ל-4:6, 0:6 מול דויד גופן (10 בעולם) וישחק נגד היווני בן ה-19, שעדיין לא שמט מערכה וניצח 5:7, 3:6 את פאבלו קרניו בוסטה

סטפנוס ציציפאס טניסאי יווני. AP
ציציפאס חוגג הישג ענק/AP

רפאל נדאל בדרך לזכייה מספר 11 בטורניר ברצלונה מסבב ה-ATP 500. השור ממאיורקה פתח היום (שבת) לא טוב את המשחק שלו ונשבר כבר במשחקון הראשון, אבל הצליח לזכות ב-12 מ-14 המשחקונים הבאים בדרך ל-4:6, 0:6 מול דויד גופן הבלגי המדורג 10 בעולם.

נדאל יפגוש בגמר את סטפנוס ציציפאס בן ה-19. היווני, שהפך לראשון מהמדינה שלו שנכנס אי פעם ל-100 הראשונים בעולם ומדורג היום במקום ה-63, ניצח 5:7, 3:6 את פאבלו קרניו בוסטה המקומי, שמדורג 11, בתוך שעה ועוד 35 דקות.

ציציפאס יחכה בגמר למנצח בין רפאל נדאל לדויד גופן, ועדיין לא שמט אפילו מערכה אחת לאורך כל הטורניר למרות שהתמודד מול שחקני חימר מעולים כמו דייגו שוורצמן, אלברט ראמוס ודומיניק תים אתמול וכמובן נגד קרניו בוסטה היום. ציציפאס עלה לגמר הראשון שלו בסבב אי פעם ועשה את זה אחרי מערכה ראשונה צמודה, במהלכה הצליחה להשיג שבירה מוקדמת כדי לעלות ל-0:3, אבל נשבר מאוחר יותר בדרך ל-5:5 ושבר שוב כדי לזכות במערכה עם 5:7. במערכה השנייה הצליח ציציפאס להשיג שבירה אחת, במשחקון השישי, ולהשלים ניצחון בנקודת המשחק השנייה שלו עם 3:6.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
נדאל/GettyImages

בטורניר שטוטגרט מסבב הפרמייר הצליחה קרולינה פלישקובה הצ'כית, המדורגת שישית בעולם, לעלות לגמר בצורה מרשימה מאוד. פלישקובה ניצחה 4:6, 2:6 את אנט קונטבייט האסטונית (31). הצ'כית תפגוש בגמר את קוקו ונדוויי האמריקאית (16), שניצחה 4:6, 2:6 את קרולין גרסיה (7).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית. רויטרס
פלישקובה חוגגת עלייה לגמר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully