וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תצדיע לשחקני עבר של המועדון שזכו בגביע המדינה

האדומים יקיימו טקס לכבוד השחקנים שהניפו את הגביעים ב-1963, 1966 ו-1974. יואב כץ: "רשמנו לא מעט הישגים בהיסטוריה. עכשיו, כשעלינו לעוד גמר, זה הזמן להודות למי שעשה אותם"

צילום ועריכה: קובי אליהו

לרגל העפלתה של הפועל חיפה לגמר הגביע מול בית"ר ירושלים ב-9 במאי, יזם הבעלים יואב כץ טקס הצדעה לשחקני עבר של הקבוצה שהיו שותפים בזכיות בגביעי המדינה עם הפועל חיפה בשנים 1963, 1966 ו-1974, שהוא הגביע האחרון בו זכתה הקבוצה.

הטקס מאורגן על ידי הנהלת המועדון ויערך מחר (ראשון) לפני המשחק הביתי מול מכבי תל אביב. כ-40 שחקני עבר, ובהם כמה מהשמות הגדולים ביותר שלבשו את המדים האדומים של הפועל חיפה, ישתתפו בטקס ויקבלו תעודת הוקרה וצעיף.

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
בהצדעה. יואב כץ/יוסי ציפקיס

בין היתר הוזמנו לטקס גם בני משפחה של כמה מגיבורי הזכייה שכבר אינם בין החיים. מדובר ביסמין גרונדמן אלמנתו של יעקב גרונדמן ז"ל אשר אימן את הקבוצה ב-1974 בה זכתה בגביע וב-1975 בה סיימה כסגנית, מורדי גביסון, אחיו של דוד גביסון ז"ל, קפטן הקבוצה וכובש שער הניצחון בגמר 1966. איציק אשכנזי שהניף את הגביע הראשון בו זכתה הקבוצה בשנת 1963 ואיציק אנגלנדר שהניף את הגביע ב-1974, כמו גם שמות גדולים מהעבר שגם לבשו את מדי הנבחרת-יוחנן וולאך ויחיאל המאירי, שנמנו עם הנבחרת במונדיאל מקסיקו 1970, איציק אנגלנדר ואלי לוונטל נציגי המועדון באולימפיאדות מקסיקו 68 ומונטריאול 76.

הבעלים יואב כץ אמר בהתייחס לנושא: "מועדון כדורגל הפועל חיפה חגג בשבוע שעבר יום הולדת 94 ולאורך ההיסטוריה הארוכה שלו רשם המועדון לא מעט הישגים מפוארים ובהן הזכיות בגביעי המדינה ולכן היה חשוב דווקא עכשיו, עם העפלת הקבוצה לגמר הגביע, להוקיר ולהגיד תודה לשחקנים שהצעידו את המועדון להישגים גדולים ושהביאו כבוד להפועל חיפה ולעיר חיפה ושימחו את האוהדים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully