וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי קרית גת והפועל באר שבע עלו ל-0:1 בסדרות חצי הגמר

הקבוצה שדורגה ראשונה בתום העונה הסדירה גברה 65:71 על מכבי רחובות, בזכות יכולת נהדרת של וייז ורוטברט. הקבוצה מבירת הנגב ניצחה 66:77 את הפועל רמת גן לאחר מחצית שנייה מצוינת

רוברט רוטברט שחקן מכבי קרית גת. דף הפייסבוק של מכבי קרית גת, אתר רשמי
רוטברט מתקרב לגמר/אתר רשמי, דף הפייסבוק של מכבי קרית גת

שלב חצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם שני ניצחונות ביתיים של הקבוצות הפייבוריטיות. ביום שלישי ייערכו משחקים מספר 3 בשתי הסדרות. מכבי קרית גת גברה 65:71 על מכבי רחובות, הרבה בזכות רבע שלישי יוצא מהכלל אותו ניצחה ב-16 הפרש. אריק ווייז הוביל את קלעי הדרומיים עם 21 נקודות, בעוד רוברט רוטברט היה מצוין כהרגלו ותרם דאבל דאבל של 17 נקודות ו-19 כדורים חוזרים. האורחים, שיקוו לגרור את הסדרה למשחק מכריע, קיבלו 18 נקודות מאלונזו קולמן המצוין.

במשחק השני ניצחה הפועל באר שבע 66:77 את הפועל רמת גן. האורדונים הגיעו עם הרבה ביטחון לאחר שהדיחו את אליצור קרית אתא, ללא יתרון ביתיות, ברבע הגמר וזה בלט בפתיחה. האורחים הובילו בשש הפרש בהפסקה, אבל אז התעוררה הקבוצה מבירת הנגב ורשמה מחצית שנייה של 22:39, בדררך ל-0:1 בסדרה. סטורם וורן קלע 16 נקודות והוריד 14 ריבאונדים, אנטוני פישר הוסיף 12 נקודות משלו. בשורות המפסידה קלי בידלר סיים עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully