וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר ברצלונה: רפאל נדאל ניצח את מרטין קיזאן ועלה לחצי הגמר

הראשון בעולם ממשיך ליהנות מעונת החימר, הפעם עם ניצחון קליל 0:6, 5:7 על הסלובקי בדרך למפגש עם גופן, שגבר על באוטיסטה אגוט. סימונה האלפ הודחה מטורניר שטוטגרט בשלב רבע הגמר

טניסאי ספרדי רפאל נדאל. GettyImages
שיביאו לו כבר את רולאן גארוס. נדאל/GettyImages

רפאל נדאל ממשיך ליהנות מעונת החימר ולהתכונן לאירוע המרכזי שלה, רולאן גארוס שיחך בעוד כשלושה שבועות. הערב (שישי) הוא שוב לא היה צריך להתאמץ יותר מדי בדרך לניצחון 0:6, 5:7 על מרטין קיזאן הסלובקי בשלב רבע גמר טורניר ברצלונה. המדורג ראשון בעולם זכה כבר עשר פעמים בקריירה בטורניר, כולל בשנתיים האחרונות, והוא ינסה להעפיל לגמר נוסף בקטלוניה כאשר יפגוש את דויד גופן בחצי הגמר.

הבלגי (4 בטורניר) גבר 7:6 (3), 2:6, 2:6 על רוברטו באוטיסטה אגוט (8), אותו ניצח רק לפני שמונה ימים בשמינית הגמר במונטה קרלו. בחצי הגמר השני יתמודדו סטפנוס ציציפאס שהפתיע את דומיניק תים עם 3:6, 2:6 ופבלו קארניו בוסטה, שהרשים בניצחון 3:6, 6:7 (4) על גריגור דימיטרוב.

אצל הנשים, נרשמה הפתעה ברבע גמר טורניר שטוטגרט, כאשר הראשונה בעולם סימונה האלפ הודחה לאחר הפסד לקוקו וונדוויי. האמריקאית נזקקה לשעה ורבע בלבד בדרך ל-4:6, 1:6 ולניצחון ראשון בקריירה על הרומנייה. קרולין גרסיה ניצחה 7:6 (4), 4:6, 2:6 את אלינה סביטולינה.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully