וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: קאמבק אדיר להפועל ראשון לציון בדרבי, כפתה משחק מכריע

דרמה אדירה: מכבי ראשון לציון הוליכה 23:29 חמש דקות לסיום והייתה בדרך לגמר, אבל האדומים רצו 0:7 וניצחו 29:30 מפנדל ניצחון של סמולר. מכבי תל אביב ניצחה 25:27 ברחובות ועלתה לגמר

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד,
שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים/הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

דרמה גדולה הערב (שישי) במפגש השני בין מכבי ראשון לציון להפועל ראשון לציון בחצי גמר הפלייאוף. האלופה הוליכה 23:29 חמש דקות לסיום והייתה בדרך הבטוחה לגמר, אבל קאמבק אדיר של האדומים סידר להם ניצחון דרמטי 29:30 וקבע משחק מכריע בסדרה. משחק מספר 3 ייערך ביום שני ותיקו יספיק לצהובים כדי להעפיל. במשחק השני, מכבי תל אביב ניצחה ברחובות 25:27 ועלתה לגמר.

יום הכדוריד נפתח בדקת דומיה לזכר הרוגי האסון בנחל צפית שבערבה, ואז כאמור הגיע הדרבי המצוין. נקפוץ ישר לדקות הסיום, אז החל הקאמבק של הקבוצה של עידן מימון, שרצה 0:7 בחמש הדקות האחרונות. שערים של בוסקוביץ', עצירות של דיאנוביץ', ושער של עוז חממי הקטינו ל-29:28, בוסקוביץ השווה, הפועל יצאה למתפרצת ודניאל פרידמן ספג כרטיס אדום ישיר (יחמיץ את המשחק השלישי) לאחר שעצר את עוז חממי בדרכו הבטוחה לעבר השער. הפועל זכתה בפנדל, ואבישי סמולר, 6 שניות לסיום, כבש - 29:30.

עידן מימון: "וואו, מה שעשינו פה בדקות האחרונות, לא כל קבוצה יכולה לעשות למכבי ראשל"צ. זה האופי והמחויבות שהיו חסרים לנו במשחק הקודם. היינו עם הגב לקיר. הבנו שאם אנחנו לא מתעוררים - אנחנו הולכים הביתה. חזרנו כמו קבוצה ווינרית. אני לא חושב שמישהו האמין חוץ מאיתנו. מגיע שאפו לשחקנים. לא הגיע לנו לעוף. סיימנו מקום ראשון בליגה, שיחקנו טוב. התמודדנו עם הרבה בעיות, ועדיין, עם הגב אל הקיר, הגענו לפה ועשינו את זה. עכשיו ביום שני תהיה מלחמת עולם. אנחנו צריכים לרדת לקרקע. מצפה משחק קשה והכל פתוח בו. אני פשוט גאה. זה הקאמבק הכי גדול שלי, בוודאי בתור מאמן. היינו עם רגל וחצי בחוץ, עכשיו אנחנו רגל בפנים. אנחנו לא פראיירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully