וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתמה מפתיעה בדרך: הפועל תל אביב הגיעה להבנות עם פול סטול

27.4.2018 / 10:29

הרכז בן ה-32, שזכה באליפות עם מכבי חיפה, ממעט לשחק בסראגוסה ועשוי להצטרף בקרוב, אם קבוצתו תסכים לשחרר אותו. הקבוצה נקנסה ב-12,500 שקלים עקב התפרעות האוהדים בדרבי

one

הפועל תל אביב כדורסל בדרך להחתמה מפתיעה. הקבוצה הגיעה היום (שישי) להבנות עם הגארד המקסיקני פול סטול, שמשחק בימים אלה בסראגוסה הספרדית. סטול, שזכה באליפות ישראל בעונת 2012/13 במדי מכבי חיפה, לא מקבל דקות משחק בשבועות האחרונים. בסך הכל הוא רשם 8 הופעות במדי הקבוצה בליגה הספרדית והעמיד ממוצעים של 4.3 נקודות ו-2.8 אסיסטים ב-13 דקות למשחק. האדומים אופטימיים בנוגע לאפשרות שהקבוצה הספרדית תשחרר אותו ותחסוך כסף.

יחד עם זאת, נכון לעכשיו הפועל תל אביב לא קיבלה הבטחה מהקבוצה הספרדית כי יש בכוונתה לשחרר את הגארד. סטול (1.80, 32) זכור לחובבי הכדורסל הישראלי בזכות העונה המוצלחת במדי מכבי חיפה, עמה זכה באליפות. מאז הוא הספיק לשחק בטרבזונספור, סראטוב, קאזאן וסראגוסה, כאמור. בשנת 2016 הוא אף סיים כמלך האסיסטים של הליגה המזרח אירופית.

בית הדין של איגוד הכדורסל קנס אתמול את הקבוצה ב-12,500 שקלים בשל התנהגות האוהדים במהלך הדרבי התל אביבי לפני שלושה שבועות והקריאות לעבר רגב פנאן ושמעון מזרחי. היו"ר רמי כהן נקנס ב-3,000 שקלים בעקבות התבטאות חמורה נגד השופטים במשחק מול מכבי ראשון לציון.

שחקן מכבי חיפה פול סטול. אדריאן הרבשטיין
חוזר לישראל? פול סטול/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • פול סטול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully