וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג עם טעם של החמצה: טל פליקר לא מסתפק בארד באליפות אירופה

27.4.2018 / 8:07

הג'ודוקא המבטיח כיוון לזהב וירד עצבני אחרי ההפסד ששלח אותו לקרבות בבית הניחומים: "הרגשתי שהקרב חמק לי מבין האצבעות". אורן סמדג'ה פרגן: "אני לא זוכר שהוא עלה באיחור של שנייה למזרן"

טל פליקר ג'ודוקא ישראלי עם מדליית ארד, אליפות אירופה 2018. ברני ארדוב
כיוון לזהב. טל פליקר/ברני ארדוב

טל פליקר כיוון למדליית הזהב. כמה שאורן סמדג'ה מאמין בו, הוא מאמין בעצמו אפילו יותר ואחרי שלקח את מדליית הארד באליפות העולם, הוא רצה להתקדם עוד שני מקומות באליפות אירופה. הוא פתח את יום התחרויות נהדר, וגם את הקרב ברבע הגמר בו הפסיד לבסוף, הוא התחיל חזק מאוד.

עוד בנושא:

טל פליקר וגפן פרימו זכו בארד באליפות אירופה בישראל
היורשת של ירדן ג'רבי? גפן פרימו הדהימה עם ארד באליפות אירופה

ג'ודוקא ישראלי טל פליקר. ברני ארדוב
טל פליקר חוגג אמש/ברני ארדוב

"ירדתי אחרי ההפסד מאוד עצבני", גילה את שעבר עליו מיד אחרי ההפסד הראשון אתמול בצהריים ששלח אותו לקרבות בבית הניחומים. "ממש הרגשתי שהקרב חמק לי מבין האצבעות, כי התחלתי את הקרב בהובלה. איך שירדתי מהמזרן אורן בא אליי ואמר לי: 'טל, יש לך חמש דקות להתעצבן על עצמך ואחרי זה תתחיל להתכונן רק לקרב הבא. אחרי חמש דקות כבר הייתי במקום אחר, מוכן לקרב הבא כדי להסתער על מדליית הארד".

לסמדג'ה זה היה יום לא פשוט. מנבחרת הגברים יש ציפיות אפילו גבוהות יותר מאשר אצל הנשים והוא רצה לחזור הביתה עם משהו ביד כבר אחרי היום הראשון. פליקר נתן לו את הסיבות. "אם אתה רוצה מילה שתתאר את טל פליקר, המילה היא מסירות", יורה סמדג'ה.

"הבחור מסור מאוד לג'ודו. מסור מאוד למקצוע שלו. אני לא זוכר לאורך כל התקופה שלי איתו פעם אחת בה הוא עלה באיחור של שנייה למזרן. מעטים הספורטאים שמצליחים לשמור כל הזמן על שיא ואחרי מדליית הארד באליפות העולם יש לו מדליית ארד גם באליפות אירופה. אין רגע אחד שהוא היה לבד כמו שכל הספורטאים שלנו מקבלים מעטפת מאוד גדולה של אהבה, חום וחיבוק. יש לנו בכל יום נתון, מישהו שיכול להביא מדליה. אני לא מנמיך ציפיות ויש לנו גם ביומיים הבאים ספורטאים שיכולים להביא לנו מדליות. נבחרת ישראל היא בין החזקות באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully