וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו חוששת: דייגו סימאונה עלול לספוג הרחקה משלושה משחקים

ההתפרצות וההרחקה של מאמן הקולצ'ונרוס על השופט ב-1:1 מול ארסנל עלולה לעלות לו ביוקר. גריזמן שכבש מבהיר: "אני מרוצה באתלטיקו, מנהל מו"מ על הישארות". ונגר "מתחרט" על ההחמצות

אתלטיקו מדריד עשתה הערב (חמישי) צעד משמעותי מבחינתה בדרך לגמר הליגה האירופית, כשסחטה 1:1 דרמטי בלונדון מול ארסנל, למרות 81 דקות בהן הייתה בנחיתות מספרית. אנטואן גריזמן ניצל טעות של בן ארצו לורן קוסיילני וקלקל לארסן ונגר משחק בו התותחנים שלטו לחלוטין. בחצי הגמר השני, מונס דאבור ורד בול זלצבורג הפסידו 2:0 במארסיי ויצטרכו שוב לספק קאמבק לעיני הקהל הביתי כדי להעפיל לגמר אירופי שני בתולדות המועדון.

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג מאוכזב. רויטרס
זלצבורג צריכה עוד נס. מונס דאבור/רויטרס

מספרי הערב

* סיכויי העלייה לשלב הבא: אתלטיקו מדריד עם 73.6 אחוזים לעומת 26.3 של ארסנל, ובחצי הגמר השני למארסיי יש 83.1 אחוזים לעומת 16.9 של זלצבורג.

* אתלטיקו תקבל את פניה של ארסנל למשחק הגומלין כשהיא עם מאזן ביתי מפחיד: 11 משחקים רצופים ללא ספיגה בכל המסגרות, מתוכם ניצחה 10 ורק את האחרון מול בטיס סיימה ב-0:0.

* אתלטיקו עברה 12 מ-14 מפגשי הנוקאאוט שלה באירופה אחרי תיקו חוץ. שני המקרים היחידים בהם הודחה: אחרי 2:2 מול דרבי קאונטי ב-1974 ואחרי 1:1 מול אייאקס ב-1997.

* אנטואן גריזמן היה מעורב ישירות בתשעה שערים (שישה כיבושים ושלושה בישולים) בקמפיין האירופי של אתלטיקו מדריד העונה, מה שאומר שזו העונה הכי טובה שלו באירופה מבחינה אישית.

* שימה ורסאלקו ספג את הכרטיס הצהוב הכי מהיר של העונה בליגה האירופית (1:15 דקות מהפתיחה) והאדום הכי מהיר בהיסטוריה של המפעל (9:09).

* ארסנל איימה 15 פעמים ב-45 הדקות הראשונות מול אתלטיקו מדריד - הכי הרבה שלה במחצית ראשונה במפעלי אופ"א מאז 2003/04.

* אלכסנדר לקאזט כבש את שערו השלישי בחצאי גמר של הליגה האירופית. רק רדאמל פלקאו (7) וקווין גמיירו (4) הבקיעו יותר.

* דימיטרי פאייה היה מעורב בשבעה מ-11 שעריה האחרונים של מארסיי בליגה האירופית, כשהבקיע שלושה ובישל עוד ארבעה, כולל הצמד הערב.

* שני הבישולים הללו הפכו את פאייה לשחקן הראשון של מארסיי שמבשל פעמיים בליגה האירופית מאז עבדל בראדה נגד סלובן ליברץ ב-10 בדצמבר 2015.

* קלינטון אנז'י מצא את הרשת בבעיטה הראשונה שלו במשחק, שתי דקות ו-42 שניות אחרי שנכנס כמחליף.

* זלצבורג תארח את מארסיי לגומלין כשהיא בלתי מנוצחת העונה בבית בכל המסגרות וגם שמרה על שער נקי ב-12 מתוך 16 המשחקים האחרונים.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
שוב היה במקום הנכון, בזמן הנכון. גריזמן/רויטרס

אנטואן גריזמן גיבור התיקו של אתלטיקו מול ארסנל אמר בסיום: "פתיחת המשחק היתה משוגעת, עכשיו אנחנו חוזרים הביתה ואני מקווה שהאוהדים יספקו אווירה מחשמלת וידחפו אותנו לגמר. אנחנו ניתן את הכול. התגוננו מצוין עם עשרה שחקנים, ואנחנו יודעים איך לנצל טעויות".

על יאן אובלק אמר: "הוא השוער הכי טוב ולא בגלל שהוא בקבוצה שלי, אלא בגלל ההצלות והנקודות שהוא מביא לנו".

כמו כן, התייחס גריזמן לעתידו ולאפשרות שיישאר באתלטיקו: "אני שמח ומרוצה באתלטיקו, אבל לא יודע מה יהיה איתי בעונה הבאה. אני בשיחות עם ראשי המועדון ונראה מה יקרה".

החדשות הרעות עבור אתלטיקו הן שדייגו סימאונה, שהורחק ליציע אחרי שהתפרץ על השופט בעקבות האדום לורסאלקו, עלול להיענש בחומרה על ידי פיפ"א. ב"מארקה" טענו הבוקר כי ייתכן שיורחק משני משחקים נוספים, ובמקרה שהשופט יכליל בדוח המשחק את הקללות שצ'ולו סינן לעברו, העונש עשוי להחמיר לשלושה או ארבעה משחקים.

מנגד, ארסנל בעיקר מכה על חטא ומאוכזבת שלא ניצלה טוב יותר את החיסרון המספרי. ארסן ונגר אמר ש"יש לנו טעם חמוץ בפה, כי היו לנו הרבה הזדמנויות, ואנחנו מרגישים חרטה על כך שלא ניצלנו אותן. לא היינו מספיק קטלניים בחלק ההתקפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully