וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: קלן ירדה, המבורג נשארה בחיים, באיירן הביסה את פרנקפורט

המבורג ניצחה את וולפסבורג 1:3 בחוץ ושמרה על תקווה להישאר בבונדסליגה. קלן נכנעה 3:2 לפרייבורג ונשרה, 1:4 לחבורה של יופ היינקס, פורטונה דיסלדורף חזרה לליגה אחרי חמש שנים

שחקני פורטונה דיסלדורף חוגגים עלייה לבונדסליגה. רויטרס
יש עולה ראשונה. שחקני פורטונה דיסלדורף חוגגים/רויטרס

המחזור ה-32 בליגה הגרמנית נפתח אמש (שישי) עם עלייתה של הופנהיים למקום הרביעי בזכות 1:3 על האנובר, ונמשך היום. המוקד הוא בתחתית. המבורג עדיין בחיים אחרי 1:2 בחוץ על וולפסבורג שהסתבכה, פ.צ קלן לעומת זאת, ירדה לליגת המשנה אחרי הפסד 3:2 לפרייבורג.

בינתיים, יש עולה ראשונה לבונדסליגה: פורטונה דיסלדורף. הקבוצה של פרידהלם פונקל השלימה את חזרתה לליגה הבכירה אחרי חמש שנים, בזכות ניצחון חוץ דרמטי 1:2 על דינמו דרזדן במחזור ה-32. פלוריאן נויהאוס, שכבש את השער הראשון של האדומים, מסר בדקה ה-90 לחלוץ רובן הנינגס שמ-20 מטרים ירה פנימה ונתן את האות לחגיגות. דיסלדורף מקדימה ב-10 נקודות את הולשטיין קיל המדורגת שלישית, לה נותרו עוד שלושה משחקים ותשע נקודות שלא יספיקו לה כדי להדביק את הפער.

מיכאל רנסינג שוער פורטונה דיסלדורף. רויטרס
חוזר לבודנסליגה עם דיסלדורף. מיכאל רנסינג/רויטרס

באיירן מינכן - איינטרכט פרנקפורט 1:4

באיירן מינכן אירחה את מאמנה בעונה הבאה, ניקו קובאץ', וצברה שלוש נקודות נוספות. כשהמטרה היא מהפך נגד ריאל מדריד בעוד כמה ימים, יופ היינקס העלה הרכב משני - ההרכב עם הגיל הממוצע הצעיר ביותר של באיירן מאז 1971. הקשר בן ה-20, ניקלאס דורש, כבש בדקה ה-43 וסנדרו ואגנר הכפיל בדקה ה-76. סבסטיאן האלר צימק בדקה ה-78, אבל ראפיניה קבע 1:3 בדקה ה-87 וניקלאס זולה חתם בדקה ה-90.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן איינטרכט פרנקפורט ניקו קובאץ'. GettyImages
הובס על ידי הקבוצה הבאה שלו. ניקו קובאץ'/GettyImages

וולפסבורג - המבורג 3:1

האם המבורג בדרך לקאמבק מופלא, או שהיא בסך הכל דחתה את הקץ? הקבוצה היחידה שעדיין לא ירדה מהבונדסליגה, רשמה ניצחון שני ברציפות ושלישי בארבעה משחקים והתקרבה כדי שתי נקודות בלבד מהמקום ה-16 שמוליך לפלייאוף. בובי ווד כבש בפנדל בדקה ה-43 ולואיס הוטלבי הוסיף בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. יוסיפ ברקאלו צימק בבעיטה חופשית (78) אחרי טעות של השוער האורח, יוליאן פולרסבק, אבל ג'אן-לוקה ואלדשמידט קבע 1:3 בתוספת הזמן.

בובי ווד שחקן המבורג. רויטרס
בובי ווד חוגג את הראשון של המבורג/רויטרס

באייר לברקוזן - שטוטגרט 1:0

אחרי ה-4:0 הכואב לדורטמונד במחזור הקודם, לברקוזן עברה עוד ערב מאכזב ואיבדה את המקום הרביעי המוליך לליגת האלופות. לוקאס אלאריו יכול היה להעניק למארחת יתרון, אבל רון רוברט צילר עצר בצורה נהדרת את הפנדל שלו בדקה ה-16. שטוטגרט גם הצליחה לעקוץ עם נגיחה תוך כדי זינוק של כריסטיאן גנטנר בדקה ה-67 ועלתה למקום השמיני.

משחקים נוספים

הופנהיים - האנובר 1:3
להופנהיים: אנדריי קרמאריץ' (16, 50, 86). להאנובר: קנאן קרמאן (24)

פרייבורג - פ.צ קלן 2:3
לפרייבורג: נילס פטרסן (14, 52), לוקאס הלר (90). לקלן: לאונרדו ביטנקורט (82 ו-87).

הרטה ברלין - אוגסבורג 2:2
להרטה: ודאד איבישביץ' (84, פנדל), דייבי זלקה (87). לאוגסבורג: מיכאל גרגוריץ' (32), סרחיו קורדובה (61).

שאלקה - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1
לשאלקה: דניאל קאליג'ורי (45). לגלדבאך: רפאל (32).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully