וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטי הכדורגל מחדשים את העיצומים נגד ההתאחדות: "התנהלות קלוקלת"

26.4.2018 / 17:48

חודשיים אחרי שהוכרז על סכסוך עבודה, המו"מ על הסכם קיבוצי בין השופטים להתאחדות פוצץ: "ההתאחדות פעלה בניגוד להנחיות בית הדין". ההתאחדות בתגובה: "הם שוב מהלכים אימים על אוהדי הענף"

קוון כדורגל כללי. GettyImages
גם ליגת העל תושפע?/GettyImages

שופטי הכדורגל בישראל מחדשים את העיצומים בעקבות התנהלות איגוד השופטים וההתאחדות לכדורגל. היום (רביעי) הודיעו השופטים באמצעות ההסתדרות כי "יחדשו את הצעדים הארגוניים בכלל הליגות" לאור ההתנהלות של ההתאחדות במשא ומתן להשגת הסכם קיבוצי. דיון בנושא נקבע ליום ראשון הקרוב, ה-29.4, בשעה 08:30.

בהודעה נכתב: "לאחר שההתאחדות משכה זמן ופעלה בניגוד להנחיות בית הדין לעבודה, מודיעים שופטי הכדורגל כי הם מחדשים את העיצומים. לפני זמן קצר הודיעה ההסתדרות הלאומית וועד שופטי הכדורגל לבית הדין לעבודה על חידוש הצעדים הארגוניים בכלל הליגות וזאת לאור התנהלותה הקלוקלת וחסרת תום של ההתאחדות לכדורגל במשא ומתן הקיבוצי.

"ההתאחדות לכדורגל סוחבת וגוררת את המשא ומתן, מבטלת פגישות בניגוד להנחיית בית הדין לעבודה ומסרבת למסור לידי ההסתדרות הלאומית וועד השופטים את הצעתה הכלכלית עבור ציבור השופטים להסכם הקיבוצי".

זמן קצר לאחר ההודעה על חידוש העיצומים, ההתאחדות פרסמה תגובה משלה: "למרות התקדמות משמעותית בפגישות שנערכו בין הצדדים, ובכלל זה הגשת הצעה ראויה ומכובדת בעניין תשלום עבור כנסים מקצועיים ועוד, ורצון כן מצד ההתאחדות להגיע לעמק השווה, בחר הצד השני לחזור שוב לשיטת האיומים על האוהדים, הקבוצות והשחקנים בניסיון להלך אימים ולשבש את שגרת הכדורגל, והכל מתוך מחלוקת פנימית ויצר הרס חסר ריסון. יש מידה גדולה של ציניות וגניבת דעת מצד אלה הטוענים לדחיית ישיבות, כאשר לבקשתם מבוטלות פגישות באמתלות אישיות ובהסכמת הצדדים, או כאשר ארגון בשם ההסתדרות הלאומית נחרד מכך שבחופשת הפסח יש מי שאינם עובדים. ההתאחדות תפנה לבית המשפט כדי שפעם נוספת יבהיר לנציגי השופטים ולהסתדרות הלאומית כי יש גבול לכל תעלול. ודאי כאשר הוא בא על חשבון ילדים, בני נוער, אוהדים ואוהדות שרק רוצים ליהנות ממשחקי הכדורגל. בצד זאת, נמשיך להיות הצד הבוגר והאחראי ונקרא לחובבי הדרמות המיותרות לשוב לשולחן המשא ומתן".

לפני פחות מחודשיים הכריזו השופטים על סכסוך עבודה מול האיגוד וההתאחדות ואיימו להשבית משחקים בליגות הבכירות. מאז נרשמה רגיעה ונסיון להגיע למשא ומתן בין הצדדים, אולם הוא שוב פוצץ.

עוד בנושא

בפברואר: שופטי הכדורגל הכריזו על סכסוך עבודה מול האיגוד וההתאחדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully