וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מליקסון אמור להיות כשיר לבני יהודה. בן ביטון: "זה המשחק הכי חשוב העונה"

26.4.2018 / 16:44

הקשר שחש כאבים אחרי הניצחון על נתניה במחזור הקודם מתאמן לקראת משחק החוץ הבא (שבת, 20:15, ספורט 4) ואמור לשחק. בן ביטון מודה: "היתה קצת התרופפות ואופוריה בקבוצה, אבל ירדנו לקרקע"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע הולכת ומתקרבת אל עבר זכייה באליפות שלישית ברציפות, אבל בדרך לשם היא צריכה לצלוח עוד כמה מוקשים בודדים. אחד מהם יהיה מחרתיים (שבת, 20:15, שידור ישיר בספורט 4) במשחק החוץ מול בני יהודה, מולה האלופה התקשתה מאוד במפגש החוץ הראשון העונה, בו ניצחו 0:1.

הקבוצה של ברק בכר מגיעה אחרי ניצחון 1:5 מוחץ על מכבי נתניה בחוץ, שבזכותו שמרה על יתרון ארבע נקודות על פני השנייה בטבלה בית"ר ירושלים, עמה התנהל בימים האחרונים מאבק מאחורי ומלפני הקלעים, על רקע נסיונותיה של באר שבע להחתים כביכול שחקנים מבית"ר. היום (חמישי) ערכה באר שבע מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בה אנשיה סירבו להתייחס לפרשיה, אבל כן התייחסו למשחק הקרוב. ברק בכר עדכן כי מאור מליקסון, שסבל מכאבים אחרי המשחק מול נתניה, התאמן ואמור להיות חלק מהסגל.

"ננסה ללמוד מהניצחון על מכבי תל אביב, כי באנו אחריו להפועל חיפה פחות טוב", התייחס המאמן למצבה המנטלי של הקבוצה. "עשינו ניצחון חשוב מול נתניה אבל הוא היסטוריה מבחינתנו, וצריך לבוא באותה רמת דריכות ואגרסיביות כדי לעשות עוד ניצחון. יש לנו משימה אפילו יותר קשה מול קבוצה שהתקשנו נגדה השנה".

עוד בנושא

בית"ר נגד באר שבע: "נתלונן על שפנתה לורד, שכטר, עזרא וסאבו"
באר שבע מגיבה: "סוכנים מציעים שחקנים ואחר כך באים אלינו בטענות"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. בני בן סימון
עוד מוקש. ברק בכר/בני בן סימון

על המשחק מול בית"ר ירושלים בעוד שבועיים: "אף אחד לא חושב על המשחק הזה, כי יש עוד שבועיים. המשחק הקרוב היחיד שמעניין אותנו".

על כך שכבר הכתירו את באר שבע כאלופה: "אין לנו שליטה על מה שאומרים מסביב, בסופו של דבר אנחנו לא מובילים בפער גדול מדי והכל פתוח. יכולים לנסות להכתיר את מי שרוצים, אבל אנחנו יודעים שהדרך עוד רחוקה. אנחנו מאוד רחוקים מהמטרה".

בן ביטון, שהתייצב לצד בכר במסיבת העיתונאים, אמר: "אני חושב שאנחנו בכושר טוב ובאים דרוכים ומוכנים למשחקים. המטרה היא להמשיך ככה, כי יש לנו אולי את המשחק הכי חשוב העונה ביום שבת. צריכים לבוא מוכנים מאוד".

על העליות והירידות ברמה המנטלית: "אנחנו לומדים מטעויות. הרגשנו מן התרופפות אחרי הניצחון על מכבי, הייתה קצת אופוריה שהיה קשה לעצור אותה. אני בטוח שזה לא יחזור, ובאופן אישי אני נחוש ודרוך מאוד".

על האליפות שמתקרבת: "אני לא חושב על זה, כי המתמטיקה פשוטה - אנחנו ביתרון 4 כשנותרו חמישה מחזורים, זה מאוד נזיל. ניקח את הנקודות מול בני יהודה ואז נחשוב מה הלאה".

על בני יהודה: "יש להם הרבה שחקנים כישרוניים ומאמן מצוין שגורם לקבוצות להתקשות מאוד. ההכנה הטובה היא מה שמבדילה בין משחקים כאלה לבין משחקים אחרים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully