וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: שום על הקווים, כפר סבא תעצור את המפולת?

הבעלים יעמוד על הקווים נגד רמת השרון (16:00, 5+ לייב) אחרי שחיים שאבו התפטר. הירוקים ינסו לעשות סוף לרצף ההפסדים שעומד על 9. הפועל פתח תקוה תארח את הפועל רמת גן

יצחק שום בעלי הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
משבר עמוק. שום/ברני ארדוב

ביום שישי יתקיימו משחקי המחזור ה-34 בליגה הלאומית בפלייאוף התחתון. לא פחות מחמש קבוצות עדיין נאבקות כדי לא לסיים את העונה במקום ה-14 שמוליך למפגש פלייאוף עם נציגה מליגה א'. ואף אחת מהן לא רוצה להיגרר לשם.

seperator

הפועל כפר סבא - הפועל ניר רמת השרון (16:00, 5+ לייב)

9 הפסדים רצופים, 5 נקודות מ-42 האחרונות, חילופי מאמנים והתפרקות שעולה על כל דמיון. כל אלו היו מנת חלקה של הפועל כפר סבא בשלושת החודשים האחרונים ולדרבי השרוני ביום שישי היא תגיע כשהיא במקום ה-14 שמוביל לפלייאוף הישרדות. אחרי ההתפטרות של חיים שאבו, יצחק שום יעמוד על הקווים והירוקים חולמים על יציאה מהמשבר הקשה. רמת השרון כבר גברה על כפר סבא פעמיים העונה והיא לא הפסידה לה בליגה מאז 2010. המגמה תימשך גם ביום שישי?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
כפר סבא לא ניצחה את רמת השרון בליגה מאז 2010. עומר פדידה/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - הפועל רמת גן (16:00, 5+ לייב)

שתי הקבוצות שסומנו בתחילת העונה כמועמדות לעלייה, רק רוצות לשרוד ולהתחיל לתכנן את העונה הבאה. פתח תקוה שכבר הרגישה את החרב על הצוואר, ניצחה שני משחקים ברציפות וזינקה קדימה. רמת גן במצב פחות טוב והיא נואשת לנקודות.

מכבי הרצליה - עירוני נשר (16:00, 5+ לייב)

הקבוצה מהשרון חייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוי תיאורטי להינצל מירידה, אבל עלולה לחזור לליגה השלישית לראשונה אחרי 27 שנה. החבורה של עופר טלקר פייבוריטית לניצחון והיא כבר עשתה את זה העונה נגד נשר עם 0:1 באמצע ינואר.

בני לוד - הפועל מרמורק (16:00, 5+ לייב)

שתי מוליכות הפלייאוף התחתון יבקשו לעשות צעד נוסף בדרך להבטחת ההישארות. מרמורק עם שני ניצחונות רצופים, שניהם 0:1 משערים של פדרו גלבאן, בני לוד מגיעה אחרי הפסד, אבל היא אחת מהקבוצות החמות בליגה בחודשיים האחרונים והיא תרצה להשאיר את הנקודות בבית.

פלייאוף עליון:

הפועל עפולה - הפועל נצרת עילית (16:00, 5+ לייב)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully