וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: בריכה עם "הגל המלאכותי המושלם" הושקה בחדרה

בשורה לחובבי הגלישה בארץ: הבריכה, הראשונה מסוגה בישראל, מציעה את "הגל המושלם", האינסופי, המכיל מים מהקרקעית לפני השטח, למתחילים ומתקדמים. כל הפרטים על התגשמות הפנטזיה של הגולשים

יח"צ - חד פעמי

מעכשיו אין צורך לבדוק עם החזאי אם יש גלים, לא צריך להתפלל לסערה, לא צריך להיאבק על כל פיסת מים. הבשורה הלוהטת מעולם הגלישה מגיעה גם לישראל, אחרי שאתמול (רביעי) הושקה לראשונה בישראל בריכת גלים חדשה ומלאכותית, שבה יוכלו חובבי הענף לגלוש במשך כל השנה על "הגל המושלם". הבריכה, שנמצאת בכפר הקניות והבילויים מול החוף וילג' שבחדרה, היא מבית חברת citywave הגרמנית, ותיפתח באופן רשמי לקהל הרחב החל מחודש מאי.

הצורך בבריכה שכזו הוא מוכר וברור: גלים הם דבר לא צפוי ולא יציב, טמפרטורת המים לא קבועה במשך השנה, בים יש צפיפות גדולה, ואילו בריכה שכזו, גם היא לא "הדבר האמיתי", היא פתרון אידיאלי מאחר שהיא מציעה את "הגל המושלם", האינסופי, המכיל מים מהקרקעית לפני השטח. מהחברה נמסר כי "טכנולוגיית ה'מים עמוקים' הייחודית של citywaveמאפשרת גל בגובה 1.5 מטר עם לחץ מקסימלי. תנאים אלו מבטיחים חוויית גלישה יציבה, בטוחה ומבוקרת, כשהקירות הצדדיים ורשתות הזרימה האחוריים רכים".

אחד הדברים המבטיחים הוא שניתן לשנות את כמות המים והנפח שלהם על מנת להתאימם לכל רמת מיומנות ולכל משתמש - מתחילים, מתקדמים או מקצוענים - גל קטן עם פחות לחץ ופחות מים למתחילים, לעומת גל גדול עם לחץ מירבי וכמות מים גדולה למקצוענים. בזכות מערכת ה'מים עמוקים', יכולה הבריכה להעניק תנאים דומים לים.

בבריכה ניתן לגלוש עד 15 גולשים בסשן שאורך 45 דקות, והיא מתאימה מגיל 8 מגובה 1.1 מטר ומעלה. בעולם קיימות עשר בריכות בלבד מבית citywave כאשר הבריכה בישראל הינה הגדולה ביותר (10/20 מטר). המחיר צפוי להיות כ-180 שקל.

בריכת הגלישה מול חוף וילג' - גל מלאכותי, בריכת גלים, גלישה. גבע טלמור,
"חוויית גלישה יציבה, בטוחה ומבוקרת, כשהקירות הצדדיים ורשתות הזרימה האחוריים רכים"/גבע טלמור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully