וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "תצוגה מושלמת במשך 80 דקות". דה רוסי: "ליברפול ברמה של ברצלונה"

מאמן ליברפול התמוגג מהיכולת של שחקניו ב-2:5 על רומא אבל נותר מתוסכל, האיטלקים מהללים את סלאח, טוענים שליברפול שיחקה בלי קישור, אבל מאמן רומא מכריז: "בגומלין נראה רומא אחרת". וגם: הפציעה של אוקסלייד צ'מברליין, והעימותים האלימים

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: העימותים האלימים לפני המשחק

משחק בלתי נשכח באנפילד הסתיים הערב (שלישי) בניצחון 2:5 של ליברפול על רומא במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות. ליברפול כבר הוליכה 0:5 ונראתה בדרכה הבטוחה לגמר, אבל אז ספגה שני שערים מהקבוצה האורחת מאיטליה לפני הסיום, שהרגיעו את ההתלהבות של האנגלים. מוחמד סלאח (שני שערים ושני בישולים) ורוברטו פירמינו (שני שערים ושני בישולים) הוליכו את המארחת לחמישייה מהדהדת, שכללה תצוגת כדורגל אדירה ומלהיבה, אבל אז רומא צימקה את התוצאה ל-5:2, עם שני שערים שציננו את ההתלהבות. כזכור, גם מול ברצלונה רומא הגיעה לגומלין באולימפיקו עם פיגור שלושה שערים, ועשתה את הבלתי ייאמן, כך שלאור היכולת של ליברפול ולאור האופי של רומא, לא נותר אלא לחכות בקוצר רוח למשחק באולימפיקו, ביום רביעי הבא.

מי שלא יחכו לגומלין בהתלהבות גדולה הם כוחות המשטרה ברומא, מאחר שלפני המשחק באנפילד נרשמו מספר עימותים אלימים בין אוהדי ליברפול לאוהדי רומא - גם בסביבת האצטדיון וגם ברחובות העיר. אדם אחד נפצע קשה ופונה לבית חולים, כשתמונה מדאיגה של אדם מחוץ לאצטדיון עם פטיש בידו המחישה את עד כמה מסוכן היה העימות. כעת טבעי להניח שהצדדים יחפשו נקמה בגומלין.

עוד בנושא
קונצרט בליגת האלופות: ליברפול הביסה 2:5 את רומא בחצי הגמר הראשון
ערב של פעם בחיים: מוחמד סלאח וליברפול המשיכו עונה של הפגזות

יורגן קלופ, מאמן ליברפול. AP
ככה הוא נראה במהלך המשחק/AP
יורגן קלופ לוריס קאריוס ליברפול. GettyImages
וככה הוא נראה בסוף. קלופ/GettyImages

מאמן ליברפול יורגן קלופ יצא מגדרו במהלך המשחק והשתולל משמחה מהתצוגה של שחקניו, אבל בסיום היה מתוסכל מספיגת שני השערים. עם זאת, הוא מודה שלפני המשחק היה חותם על התוצאה. "אפשר להגיד שזו הייתה תצוגה מושלמת במשך 80 דקות", אמר המאמן הגרמני, "הפנדל לא היה פנדל, אבל זה המצב ועכשיו זה 2:5. ברור שהיינו יותר שמחים אם היה נגמר 0:5 או 1:5, אבל גם 2:5 זה תוצאה פנטסטית. ניסע לשם, וננסה לעשות את זה שוב.

"היו לנו את כל הריצות והפריצות מאחור, זה שינה לגמרי את המשחק והם לא יכלו להתמודד עם זה. כבשנו שערים, ויכולנו לכבוש עוד. הכל חיובי, אבל כרגע אתה לא מרגיש חיובי כי הם כבשו את שני השערים האלה, אבל מחר אראה את החלק היפה של המשחק. זה ללא ספק יותר טוב משחשבתי שיהיה לפני המשחק".

מנגד, ליברפול מודאגת מהפציעה של אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שפונה על אלונקה. "זאת כנראה פציעה קשה מאוד", הודה קלופ בסיום, "אלה חדשות רעות עבורנו. הסגל לא יכול לגדול כרגע, כך שנצטרך להיות יצירתיים במשחקים הקרובים".

קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון אמר בסיום: "הרגשנו שאנחנו שולטים במשחק, אבל פשוט נתנו להם שני שערים, ואסור לעשות את זה בליגת האלופות. עם זאת, שיחקנו מצוין, ונגיע לרומא עם יתרון שלושה שערים. בסך הכל אנחנו חייבים להישאר חיוביים. ידענו שלא יהיה קל, ואנחנו יודעים שלא יהיה קל שם. זה יהיה אתגר עבורנו, אבל אנחנו מצפים לזה בקוצר רוח ונקווה שנשלים שם את המשימה".

שחקני ליברפול מסמלים חמישייה במשחק מול רומא. AP
חמישייה! ליברפול חוגגת/AP
מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו, ליברפול. GettyImages
איזה צמד. סלאח ופירמינו/GettyImages

דניאלה דה רוסי, קשר רומא, טוען שליברפול שיחקה על כדורים ארוכים ("הם ויתרו לגמרי על הקישור") והחמיא לסלאח: "אנחנו יודעים שסלאח הוא שחקן גדול, ואדם נפלא. אני שמח עבורו, למרות שזה עלה לנו ביוקר. עכשיו אנחנו נאחזים בזה שכבר עשינו את זה ברבע הגמר, מה שמראה לנו שזה אפשרי. זו החובה שלנו להאמין, בשבילנו ובשביל כל אוהדי רומא.

"ההבדל הוא שמול ברצלונה ראיתי משחק שהיה חסר מזל מבחינתנו. כאן התחלנו טוב, אבל אז סבלנו מהקצב שלהם ומהסיומת הקטלנית שלהם בהתקפה. נצטרך ללמוד מזה לגומלין. בקאמפ נואו הרגשנו במשחק ושאנחנו יכולים לשבור אותם, אבל פה נקלענו לבלק-אאוט. נצטרך לכבוש שלושה שערים, וליברפול היא ברמה של ברצלונה, כך שאנחנו יודעים שזה אפשרי. עשינו את זה כבר".

על הטקטיקה של ליברפול אמר: "הם שיחקו כל הזמן על כדורים ארוכים, מכל אזור במגרש, וקשה לכסות שחקנים שתמיד מהירים יותר ממך. הרגשנו שהם לגמרי ויתרו על הקישור, כך שלא יכולנו לחטוף כדורים".

מאמן רומא אוסביו די פרנצ'סקו אמר בסיום שקבוצתו "עשתה את זה קל" לליברפול אבל "עדיין מאמין" לקראת הגומלין: "אי אפשר להמשיך לדבר על המשחק מול ברצלונה, כי אם אנחנו מפסידים בכל מאבק על הכדור ולא מצליחים לעקוב אחרי הכדורים שידענו שיגיעו והיו קלים לקריאה - אז אנחנו מאבדים את הראש". עם זאת הוא טען ש"אמרנו לפני ברצלונה שאנחנו מאמינים, ואנחנו אומרים את זה גם עכשיו. הקבוצה איבדה היום את הביטחון, אבל בגומלין נראה רומא אחרת לגמרי".

אדין דז'קו רומא מול ליברפול. רויטרס
לא מוותרת. רומא/רויטרס
ליברפול - רומא 2:5, לוח התוצאות. AP
ערב כדורגל אדיר. לוח התוצאות זוכר/AP

שר הביטחון אביגדור ליברמן מצדיע למוחמד סלאח

אחמד טיבי: "אין ערבים אין שערים"

באתי, ראיתי, כבשתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully