וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב עלו ל-0:1 בסדרות חצי הגמר

האלופה מכבי ראשון לציון גברה בדרבי 22:29 על הפועל ראשון לציון, מכבי תל אביב גברה בשיניים 20:22 על מכבי רחובות אחרי שהאורחת מחקה פיגור גדול. ביום שישי משחק מספר 2

שחקן הפועל ראשון לציון אבישי סמולר. גבי אלאלוף,
המשך יבוא. הדרבי/גבי אלאלוף

חצי גמר הפלייאוף בליגת הכדוריד יצא הערב (שלישי) לדרך, ובמפגש הראשון ניצחה מכבי ראשון לציון את יריבתה העירונית הפועל 22:29 בדרבי, ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה. ביום שישי יוכלו הצהובים לנצח את הסדרה ולהעפיל לגמר הפלייאוף כשיארחו את המשחק השני בבית מכבי. מנגד האדומים ינסו לגרור את הסדרה למשחק שלישי ביום שני הבא בתקווה להימנע עונה שנייה ברציפות מהדחה בחצי הגמר.

בחצי השני של חצי הגמר מכבי תל אביב גברה 20:22 על עירוני רחובות המפתיעה. רחובות כבר פיגרה 14:7, הצליחה להשוות, אבל במצב של 19:19 אפשרה למארחת לקחת את המושכות ולנצח. סגנית האלופה תוכל לסגור עניין אם תנצח ביום שישי ברחובות (תוכל להעפיל לסדרת הגמר עונה שלישית ברציפות). רחובות מנגד תנסה לגרור את הסדרה למשחק שלישי.

מאמן מכבי ראשון לציון, סער פרנקל, אמר בסיום: "אני שמח שהבאנו היום לידי ביטוי את היכולת שגם הצגנו בסדרה הקודמת מול רמה"ש. היינו מאוד ברורים וממושמעים. הדינמיקה הלכה טוב ואנחנו צריכים לשחזר את זה בשישי. זה כמובן יהיה סיפור שונה. הפועל תבוא אחרת ונצטרך להתעלות".

מאמן הפועל ראשון לציון, עידן מימון, אמר בסיום: "מאכזב מאוד ועכשיו צריך לקום מהקרשים כשאנחנו עם הגב לקיר. אנחנו נצטרך להפגין אופי ולהילחם ביום שישי. אי אפשר לצפות לדבר כזה. דברים לא הלכו. החטאנו. לא הצלחנו לחזור. נותר לפרגן למכבי ולעשות את המקסימום בשישי".

נתונים: אתר איגוד הכדוריד

אופיר כהן עירוני רחובות מול עומר דבדה דוד פנחסי מכבי תל אביב כדוריד. עמית שיסל איגוד הכדוריד, אתר רשמי
קאמבק גדול שלא הספיק/אתר רשמי, עמית שיסל איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully