וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בלאומית: הפועל כפר סבא תנסה לבלום את הנפילה מול הפועל פתח תקוה

אחרי שמונה הפסדים רצופים, הירוקים חייבים להשיג נקודות במפגש המאכזבות (19:30). מחזור הפלייאוף התחתון יתקיים במלואו: מרמורק תארח את הרצליה, נשר את הפועל רמת גן ורמת השרון את לוד

שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים. קובי אליהו
בכפר סבא רוצים לחזור לחייך/קובי אליהו

המחזור השלישי בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית ייערך מחר (שלישי, 19:30, שידור משולב ב-5 לייב) במלואו, והקרבות נגד הירידה ובעיקר נגד הגעה למבחנים יימשכו בכל הכוח. מכבי הרצליה שעדיין חולמת על הישארות בליגה תתארח אצל מרמורק, הפועל רמת גן תפגוש את נועלת הטבלה והיורדת מנשר, רמת השרון תארח את בני לוד ובמוקד: מפגש המאכזבות הגדולות בין הפועל כפר סבא להפועל פתח תקוה.

הפועל כפר סבא - הפועל פתח תקוה

שני מועדוני הפאר ממש לא ציפו למצוא את עצמם בשלב הזה של העונה במצב כל כך מסובך, אבל המלאבסים אכזבו לאורך כל העונה והקבוצה מהשרון נמצאת בהתרסקות אדירה אחרי שבשלב מסוים של העונה נחשבה מועמדת בכירה לעלות לליגת העל. כעת, כשנקודה בלבד מפרידה בין הקבוצות והמקום ה-14 שמוביל למבחנים קרוב מתמיד, הן יודעות שכל תוצאה פרט לניצחון לא באה בחשבון. הקבוצה של תומר קשטן תנסה להמשיך את המומנטום מהניצחון על נשר ולנצל את הכושר המזעזע של המארחת, שמגיעה להתמודדות אחרי שמונה הפסדים רצופים. הירוקים ינסו להתעודד מהעבודה שניצחו בשני המפגשים הקודמים העונה (כולל 0:4 ביתי).

הפועל מרמורק - מכבי הרצליה

הקבוצה של עופר טלקר צברה את מלוא הנקודות עד כה בפלייאוף וגם שמרה על רשת נקייה בשני המשחקים, והיא תנסה להמשיך לצבור נקודות בתקווה לבצע קאמבק מרשים ולהישאר בליגת העל אחרי שמצבה כבר נראה אבוד. הקבוצה מהשרון רחוקה תשע נקודות מחוף מבטחים והיא תנסה לגבור לראשונה העונה על הרחובותיים, שבעצמם זקוקים לנקודות כדי להישאר באיזור הבטוח.

עירוני נשר - הפועל רמת גן

האורדונים ינסו לנצל את המפגש עם נועלת הטבלה, שכבר ירדה לליגה א', ולהשיג ניצחון שני בפלייאוף. שלוש נקודות שלהם, בתוספת לאיבוד נקודות מצד הפועל פתח תקוה או רמת השרון, יוציא את רמת גן מהמקום ה-14 המוביל למבחנים. הצפוניים הפתיעו בפתיחת הפלייאוף עם ניצחון על מרמורק, אך מאז שבו לסורם.

הפועל ניר רמת השרון - בני לוד

האורחים הם היחידים בפלייאוף התחתון שלא צריכים לחשוש מאפשרות של ירידה. הם מחזיקים בפער ענק של 10 נקודות מהמקום שמוביל למבחנים ועד כה ניצחו בשני המשחקים שלהם בפלייאוף. מנגד, הקבוצה של נועם שוהם הפסידה בשני המחזורים הקודמים וגם לא כבשה, והפסד נוסף עלול לסבך אותה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully