וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרטוס פרפרוגלו: "אחרי פסק הזמן ידעתי שהכדור יילך אליי, הקרדיט לעודד"

23.4.2018 / 8:42

הפורוורד היווני חגג את שלשת הניצחון: "זה ניצחון חשוב מבחינה פסיכולוגית". ג'רום דייסון: "יש לנו עוד הרבה משחקים כדי להגיע למטרה". גורם: "אסור שיהיו לנו עליות ומורדות כאלו במשחק"

one

הפועל ירושלים חגגה אמש (ראשון) את ה-81:82 הדרמטי על מכבי תל אביב, אך למרות הניצחון בקבוצה מדגישים כי יש לשמור על אינטנסיביות למשך כל המשחק. "אסור שיהיו לנו עליות ומורדות כאלו במשחק", אמר גורם בקבוצה. בירושלים רוצים להילחם על התואר האפשרי האחרון של העונה: השגת האליפות.

"יש עוד דרך לעבור לפני שנדבר על אליפות, אבל ברור שכולם רוצים בכך", אמרו בקבוצה. "עודד מדבר המון עם השחקנים, מדרבן אותם, יש פציעות ועברנו עונה לא קלה, מאז שעודד קטש הגיע לקבוצה יש שינוי חיובי. גם מול מכבי היינו בפיגור במשחק, אבל לא נשברנו".

עוד בנושא:

פרפרוגלו קלע שלשת ניצחון, ירושלים ניצחה את מכבי תל אביב
מכבי תל אביב: "יש שחקנים שהתרגלו להפסיד, גם פייר ג'קסון לא מראה שאכפת לו"

שחקן הפועל ירושלים סטראטוס פרפרוגלו. ברני ארדוב
הרוצח השקט. פרפרוגלו/ברני ארדוב

ג'רום דייסון שלהט עם 24 נקודות וארבע שלשות אמר: "השגנו ניצחון מאוד חשוב. זה צעד קדימה. יש לנו עוד הרבה משחקים כדי להגיע למקום שאליו אנחנו רוצים להגיע. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. זה נהדר לנצח בחוץ תמיד. עודד הביא שינוי".

במהלך המשחק היה טראש טוק בינו לבין דיאנדרה קיין. על כך אמר דייסון: "הוא היה 'עליי', אבל ככה זה גם אני ככה כשאני שומר עליו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים ג'רום דייסון. ברני ארדוב
הפעם הוא הגיע למשחק בגדול. ג'רום דייסון/ברני ארדוב

סטרטוס פרפרוגלו, זכה למחמאות בסיום מהמאמן קטש ("תענוג לאמן אותו, ש לו אישיות רק בנוכחות שלו. כבוד בשבילי לאמן את השחקן הזה, הוא אוהב את הרגעים הגדולים. הלחץ מעורר אותו והוא שם").

השחקן עצמו סיכם: "זה היה משחק טוב לצפות בו. במחצית הראשונה מכבי שיחקו הגנה טובה, ידענו שאנחנו צריכים לשחק טוב יותר במחצית השנייה. היה לנו קאמבק טוב ואנחנו שמחים לנצח את המשחק. זה טוב בשבילנו פסיכולוגית לנצח משחק כמו זה".

על המהלך האחרון אמר השחקן: "אחרי שהיינו בפסק זמן ידעתי שהכדור יילך אליי, הייתי צריך להתכונן מנטלית שאני זה שהולך לזרוק. אנחנו פשוט משחקים כדורסל טוב יותר, עודד עזר לנו לשחק טוב יותר כקבוצה, אני מרגיש בנוח בסיטואציה הזאת, הקרדיט הוא לעודד".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully