וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג נהדר לסייקלינג אקדמי: ניצחה בטור קאסטייה לאון בספרד

קבוצת הרכיבה הישראלית הוסיפה לניצחונה בקטע השני של המירוץ ניצחון נוסף, הפעם בקטע השלישי והמסכם, ותגיע לג'ירו במצב רוח מצוין. רובן פלאסה שהוביל לניצחון: "רגע נפלא עבורי"

רוכב אופניים סייקלינג אקדמי רובן פלאסה.
רובן פלאסה

שבועיים לפני השתתפותה ההיסטורית במרוץ הג'ירו דה איטליה שיוזנק מירושלים, קבוצת רכיבת האופניים הישראלית סייקלינג אקדמי השיגה היום (ראשון) את הניצחון הגדול ביותר בתולדותיה, שהושג בקטע השלישי בטור קאסטייה לאון בספרד, ובמירוץ כולו בזכות הרוכב המפורסם והמעוטר ביותר בשורותיה - הספרדי רובן פלאסה. בכך סיימה הקבוצה את הכנותיה לג'ירו ברגל ימין.

הרוכב הספרדי בן ה-38 השיג את הניצחון בקטע השלישי ובמירוץ כולו בצורה עוצרת נשימה לאחר בריחת סולו של 40 ק"מ, כאשר פלוטון שלם רודף אחריו לשווא כשהוא מציג מפגן מדהים ומשאיר אבק לאחת הקבוצות הגדולות בעולם, מובי סטאר.

"כאשר הגעתי לעליה האחרונה ביתרון של דקה ידעתי שאנצח." אמר פלאסה המאושר, שהשיג בקריירה שלו למעלה מ-20 ניצחונות כולל בטור דה פראנס ובוולטה הספרדי. "ניצחתי במרוצים גדולים יותר בחיי, אבל זה בשבילי ניצחון מיוחד במינו כי ניצחתי במדיה של קבוצה ישראלית צעירה ושאפתנית אליה הצטרפתי כדי להוביל ולעזור. אז מבחינתי לא רק אני ניצחתי אלא סייקלינג אקדמי כולה. זה רגע נפלא עבורי ועבור כולנו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully