וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: קלן מסרבת לרדת, חילצה 2:2 ביתי מול שאלקה השנייה

נועלת הטבלה פיגרה 2:0, אבל השיגה נקודה בזכות כדור חופשי אדיר של מרסל ריסה מ-35 מטרים בדקה ה-83 ועדיין לא ירדה. אוגסבורג הבטיחה הישארות עם 0:2 ביתי על מיינץ המסובכת

אלפרד פינבוגסון, שחקן  אוגסבורג,. רויטרס
פינבוגסון כובש את השני של אוגסבורג/רויטרס

המחזור ה-31 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. אוגסבורג הבטיחה לעצמה רשמית עונה נוספת בליגה הבכירה עם 0:2 על מיינץ שהסתבכה מאוד במאבקי הירידה, ונועלת הטבלה קלן הצליחה לדחות את הקץ עם 2:2 דרמטי מול שאלקה המדורגת שנייה.

seperator

קלן - שאלקה 2:2

כמו המבורג, גם נועלת הטבלה עדיין בחיים. מצבה אמנם אנוש כשהיא רחוקה שמונה נקודות מהמקום המוליך למבחנים ובקופה נותרו תשע בלבד, אך יכולה להתגאות בחזרה מפיגור של שני שערים מול המדורגת שנייה. ייבגני קונופליאנקה האוקראיני הוביל את שאלקה בפתיחה, עם בישול במתפרצת לברל אמבולו בדקה החמישית ומבצע אישי מבריק בדקה ה-23. אלא שהמדורגת אחרונה לא ויתרה, ובחלוף שלוש דקות היה זה לאונרדו ביטנקורט, אקס דורטמונד, שקיבל כדור ממגן הנבחרת יונאס הקטור והרשית. הרגע הגדול במשחק הגיע בדקה ה-83, אז ביטנקורט הוציא כדור חופשי קצר למרסל ריסה, שהפציץ מ-35 מטרים אל הרשת ומנע ירידה רשמית. 2:2 שני בין הקבוצות העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מרסל ריסה שחקן קלן חוגג. GettyImages
קלן עדיין בחיים. מרסל ריסה/GettyImages

אוגסבורג - מיינץ 0:2

אוגסבורג קטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, ליקטה שלוש נקודות חשובות והבטיחה לעצמה עונה נוספת בבונדסליגה. מיינץ שהראתה במחזור הקודם סימני חיים עם ניצחון 0:2 על פרייבורג תיאבק על חייה ממש עד המחזור האחרון. מיכאל גרגוריץ' האוסטרי העלה את אוגסבורג ליתרון בדקה ה-29 לאחר שקיבל כדור בתוך הרחבה, התגבר על השוער וגלגל פנימה. אלפרד פינבגוסון האיסלנדי ששב למגרשים לאחר היעדרות של כחודשיים וחצי בשל פציעה התכבד בשני בתופסת הזמן לאחר שהשתלט על כדור רוחב והמשיך מקרוב פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully