וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן הגיעה ל-90 נקודות עם 0:1 בחוץ על בורדו

ג'יו לו סלסו הארגנטינאי הכריע בדקה ה-77 והאלופה רחוקה רק שש נקודות משיא הליגה שקבעה לפני שנתיים. ניס התייצבה במקום החמישי עם 0:1 על מונפלייה, סנט אטיין אחריה בזכות 1:2 על טרואה

ג'ובאני לו סלסו שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
בכושר הבקעה. ג'יו לו סלסו/רויטרס

אלופה כבר יש בצרפת וזו פריס סן ז'רמן שחתמה את הערב (ראשון) עם ניצחון חוץ 0:1 על בורדו, אבל הקרבות על הכרטיסים לאירופה עמדו במוקד. ניס התייצבה במקום החמישי אחרי 0:1 ביתי על מונפלייה, בעוד סנט אטיין נמצאת נקודה מאחוריה בזכות מהפך ו-1:2 על טרואה מהתחתית.

seperator

בורדו - פריס סן ז'רמן 1:0

אליפות כבר יש לפ.ס.ז', אבל היא רוצה לנפץ את כל שיאי הליגה ועשתה עוד צעד בכיוון. אלפונס אראולה סיפק שלוש הצלות נהדרות שמנעו מבורדו לעלות ליתרון, ובדקה ה-77 היה זה ג'יו לו סלסו שירה מ-16 מטרים ברגל שמאל כדור שעבר בין כל שחקני ההגנה ונעצר רק ברשת. שער ליגה רביעי של הארגנטינאי העונה, אחרי הצמד שכבש בשבוע שעבר ב-1:7 הגדול מול מונאקו ושער הבכורה לפני כחודשיים מול ליל. פ.ס.ז' זקוקה כעת לשבע נקודות בארבעת המחזורים שנותרו כדי לקבוע שיא ליגה חדש (שלה מ-2015/16 עומד על 96 נקודות) ובניצחון הבא שלה תשווה את שיא הניצחונות שעומד על 30 (שלה מלפני שנתיים ושל מונאקו מהעונה שעברה).

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי בורדו מדליקים אבוקות. רויטרס
הבעירו את האצטדיון. אוהדי בורדו/רויטרס

ניס - מונפלייה 0:1

רק נקודה הפרידה בין שתי הקבוצות הנאבקות על הכרטיס לליגה האירופית, אך בסיום המשחק הייתה זו ניס שברחה ותפסה את המקום החמישי השווה אירופה. מריו באלוטלי חזר מפציעה, אבל מי שהיה אחראי לשלוש הנקודות הוא הקשר פייר לס מלו, שבעט כדור חד מ-20 מטרים אל הרשת בדקה ה-59. מונפלייה עם הפסד שני רצוף וללא ניצחון בניס מאז ינואר 2012.

סנט אטיין - טרואה 1:2

הירוקים המשיכו בריצה הנהדרת שלהם, רשמו משחק 12 ברציפות ללא הפסד ונמצאים מרחק נקודה מניס החמישית. אדאמה ניאן נהנה ממהלך מבריק של בנז'מן ניבה בן ה-41 והפתיע בדקה השמינית עבור טרואה שנמצאת במקום ה-18המוליך למבחנים, אבל ז'ואן לואי גאסה שלף מהספסל את החלוץ הסלובני רוברט בריץ' שהחזיר לו עם צמד בדקות 68 ו-74 ושמר על החלום האירופי של סנט אטיין. טרואה עם הפסד רביעי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully