וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 נקודות למקל בניצחון גראן קנאריה, הפסד דרמטי לדיוויד בלאט

הישראלי עלה מהספסל ועזר לקבוצתו להשיג 76:77 על נועלת הטבלה, ריאל בטיס, בתום מותחן. דרושאפקה ספגה הפסד ליגה שני ברציפות, הפעם 88:85 לבאנביט אחרי הארכה למרות 28 של ווילבקין

עריכת וידאו: ניר חן

גל מקל וקבוצתו גראן קנאריה השיגו היום (ראשון) ניצחון דרמטי 76:77 בחוץ על נועלת הטבלה הספרדית, ריאל בטיס, במשחק במסגרת המחזור ה-29 בליגה הספרדית. הישראלי עלה מהספסל וסיפק תצוגה טובה עם 15 נקודות, ריבאונד ואסיסט במשחק הצמוד, בו האורחים הצליחו לעלות ליתרון בשניות הסיום ולשמור עליו כדי להשיג את ניצחונם ה-17 העונה ולעלות למאזן של 12:17 במקום השביעי, מקום שיוליך אותם לפלייאוף אם יישארו בו בתום העונה הסדירה.

* בטורקיה, דרושאפקה המשיכה את הירידה הקשה שלה לקרקע לאחר הזכייה הנפלאה ביורוקאפ, עם הפסד שני בליגה מאז, הפעם 88:85 לבאנביט אחרי הארכה. הקבוצה של דיוויד בלאט הפסידה בסך הכול בפעם השנייה העונה במגרשה הביתי בליגה הטורקית ואחרי 26 מחזורים היא מדורגת במקום השישי, ותמשיך להיאבק על השגת יתרון ביתיות לקראת הפלייאוף המתקרב. המארחת הובילה במרבית שלבי המשחק, כולל ביתרון דו ספרתי, אבל ספגה שלשה שגררה את המשחק לחמש דקות נוספות, בהן באנביט הצליחה להשיג את הניצחון. סקוטי ווילבקין היה מצוין כהרגלו וקלע 28 נקודות, אבל זה לא הספיק.

שחקן גראן קנאריה גל מקל. גראן קנאריה, אתר רשמי
משחק טוב. גל מקל/אתר רשמי, גראן קנאריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully