וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה לחץ השתחרר בקרית שמונה: "הראינו שיש כאן קבוצה טובה"

22.4.2018 / 11:14

בקבוצה היו מרוצים מה-0:2 על בני סכנין, מוחמד שכר זכה למחמאות. במועדון ממשיכים לעבוד על חיזוק ומעוניינים בשמעון אבוחצירה. המגן הסרבי מילוש ראדיבוייביץ' צפוי להמשיך

מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס. סוכנות ג'יני
זוכה לאהדה ותמיכה רבה. חיים סילבס/סוכנות ג'יני

הרבה לחץ השתחרר אתמול (שבת) בעירוני קרית שמונה אחרי הנצחון הראשון בפלייאוף התחתון, 0:2 על בני סכנין. בקבוצה היו מאוד מרוצים מהיכולת, במיוחד במחצית הראשונה ומכך שלמרות ההחמצות, הקבוצה השכילה לנצל יותר ממצב אחד ולכבוש שני שערים. מוחמד שכר זכה למחמאות גדולות על יכולתו. הבעלים איזי שרצקי התלבט לגבי זהות המאמן לעונה הבאה ובנועדון מקווים שהניצחון והיכולת ירגיעו את העניינים שהיו מתוחים לאחרונה, כשחיים סילבס זוכה לאהדה ותמיכה רבה במועדון.

"הראינו שוב שיש כאן קבוצה טובה", אמר שחקן בקבוצה. "אם היינו יודעים לנצל מצבים כולם היו מדברים על עונה גדולה של קרית שמונה". בנוגע לעונה הבאה, במועדון ממשיכים לעבוד על התוכנית לחזק את הקבוצה והשם הבולט הוא שמעון אבוחצירה. כזכור, בקרית שמונה מעוניינים מאוד בחלוץ וכבר פתחו איתו בשיחות כשבכל מקרה בקבוצה מקווים להחתים את אבוחצירה ושחקן התקפה נוסף.

עוד בנושא:

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה בביתה 0:2 את בני סכנין
איזי שרצקי מתלבט אם לעשות שינוי בעמדת המאמן בעונה הבאה
יחזור לעוד קדנציה? עירוני קרית שמונה מעוניינת בשמעון אבוחצירה

שחקן עירוני קרית שמונה מילוש ראדיבוייביץ', שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי. סוכנות ג'יני
הנטייה היא להישארו. מילוש ראדיבוייביץ'/סוכנות ג'יני

המגן הסרבי מילוש ראדיבוייביץ' צפוי להמשיך גם בעונה הבאה. בקבוצה יקבלו בשבועות הקרובים החלטה סופית האם לממש את האופציה עליו כשהנטייה היא לממש את האופצייה ולהשאיר אותו בקבוצה עונה נוספת. גם בעמדת המגן הימני בקבוצה רוצים להתחזק כשדור מלול הוא המועמד המועדף על אנשי המועדון. בקרית שמונה מבינים שלא יהיה פשוט להביא את מלול, אך מקווים שההצעה הכספית תשכנע אותו להגיע. בגזרת השוער בקבוצה עדיין לא החליטו האם להנחית שוער בכיר או שמא להעניק מההתחלה את המפתחות למהדי זועבי ולצרף שוער שישמש כשוער שני. איתמר ניצן לא ימשיך בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully