וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: איזי שרצקי מתלבט אם לעשות שינוי בעמדת המאמן בעונה הבאה

17.4.2018 / 12:16

גורמים המחשיבים עצמם מיודדים עם הבעלים של קרית שמונה טוענים שלמרות ההודעה על המשך דרכו של סילבס, שרצקי עשוי לשנות את החלטתו. המאמן זוכה לתמיכה גורפת במועדון. שרצקי "מקווה שנשתפר ונמשיך יחד"

ניצן דמארי בריאיון לתכנית "טוכמן וחמי"/וואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה כבר הודיעה מוקדם יותר העונה שהמאמן חיים סילבס ימשיך גם בעונה הבאה. אולם, הבעלים איזי שרצקי מתלבט האם לעשות שינוי בעמדת המאמן לקראת העונה הבאה, כך טוענים גורמים בכדורגל הישראלי המחשיבים עצמם מיודדים עם הבעלים של הקבוצה הצפונית.

שרצקי, כך מעידים במועדון, מאוכזב מאוד מאיך שהקבוצה נראית ומכך שלדעתו הוא יצטרך לשנות משמעותית את הסגל. בקרב אנשי המועדון, ובעיקר אצל השחקנים, קיימת הערכה רבה לסילבס ושם משוכנעים שהוא חייב להמשיך עונה הבאה ולקדם את התהליך שהתחיל העונה.

עוד בנושא:

יחזור לעוד קדנציה? עירוני קרית שמונה מעוניינת בשמעון אבוחצירה
קרלוס קוויאר הודיע לשרצקי: נוטה לעזוב את עירוני קרית שמונה

מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס. ברני ארדוב
יעזוב למרות ההודעה? חיים סילבס/ברני ארדוב

"נכון שאכזבנו אבל חיים בנה שלד מצוין שעם חיזוקים הוא ירים אותו גבוה", קובע שחקן בקבוצה, "אנחנו האשמים ולא חיים".

שרצקי עצמו הגיב לשאלת וואלה! ספורט האם נכון יהיה להגיד שהמחזורים שנותרו עד סוף העונה יקבעו את עתידו של המאמן ואמר: "נראה מה יהיה. כרגע לא נכון להגיד כלום". עוד אמר שרצקי בנושא: "אני מקווה שנשתפר ונמשיך ביחד". הבעלים סיכם עם סילבס את תנאיו לעונה הבאה ואף שחרר כאמור הודעה רשמית אך בשלב זה לא נחתם חוזה ושרצקי אישר זאת כשאמר: "יש דיבורים אין עדיין חוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully