וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי נצמדה לליון עם 1:5 ביתי על ליל, מונאקו הפסידה

רודי גרסיה לא התחשב בקבוצה אותה הוביל לדאבל וקירב אותה לליגה השנייה. תובאן ומיטרוגלו כבשו צמדים, אוקמפוס חתם. מונאקו הובכה בהפסד 3:1 לגנגאן והיא עם 70 נקודות, לליון ולמארסיי 69

פלוריאן תובאן שחקן מארסיי. רויטרס
השתווה לניימאר במקום השני עם 19 שערי ליגה. פלוריאן תובאן/רויטרס

מארסיי ראתה את החמישייה של ליון בדיז'ון וענתה עם חמישייה משלה, כשהביסה הערב (שבת) 1:5 את ליל השוקעת והשתוותה לליון עם 69 נקודות לכל אחת אחרי 34 מחזורים בקרב על הכרטיס לליגת האלופות והמקום השלישי בליגה הצרפתית. למונאקו שמעליהן יש רק נקודה אחת יותר, אחרי שהפסידה 3:1 לגנגאן.

כריסטוף גאלטייה מאמן ליל. רויטרס
ליל ממשיכה לצלול. כריסטוף גאלטייה/רויטרס

מארסיי - ליל 1:5

רודי גרסיה לא התחשב בקבוצה אותה הוביל לדאבל ב-2011 וקירב אותה עוד קצת לעבר הליגה השנייה. כבר בדקה ה-38 התוצאה הייתה 0:4, אחרי שפלוריאן תובאן נגח מקרוב בדקה ה-12 והוסיף פנדל בדקה ה-30, וגם קוסטאס מיטרוגלו חגג צמד משלו עם נגיחה בדקה ה-35 ובעיטה יפה מהאוויר אחרי הכנה של לוקאס אוקמפוס בדקה ה-38. יאסין בנזיה הטעה שני שחקנים וצימק עם שער יפה בדקה ה-49, אבל המילה האחרונה הייתה של אוקמפוס, שירה בשמאל לפינה הקרובה בדקה ה-68. ליל של כריסטוף גאלטייה עם 11 משחקים ללא ניצחון ותבלה לפחות עוד שבוע מתחת לקו האדום. מארסיי עם הפנים לחצי גמר הליגה האירופית מול רד בול זלצבורג ומונס דאבור, אותם תארח ביום חמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קוסטאס מיטרוגלו שחקן מארסיי חוגג. רויטרס
משפר את המספרים שלו. קוסטאס מיטרוגלו/רויטרס

גנגאן - מונאקו 1:3

הקבוצה מהנסיכות לא הצליחה להתאושש מהשביעייה המשפילה שספגה מפריס סן ז'מן במחזור הקודם ונכנעה גם מול גנגאן, אותה הביסה 0:6 בסיבוב הראשון. ז'מרסון סיבך את החבורה של לאונרדו ז'ארדים כאשר גרם לפנדל והורחק כבר אחרי 21 דקות וז'ימי בריאן ניצל את זה ודייק מהנקודה הלבנה. אטיין דידו הוותיק הכפיל עם שערו הראשון העונה (34), בבעיטה אדירה מהאוויר אחרי קרן, ומרכוס תוראם (בנו של ליליאן) התכבד בשלישי (47). אלמאמי טורה רק צימק (63) והשנייה בטבלה נותרה עם 70 נקודות - רק אחת יותר מלמארסיי ולליון שדולקות אחריה.

משחקים נוספים

טולוז - אנז'ה 0:2
לטולוז: יאיא סאנוגו (42), מקס אלן גראדל (60 בפנדל)

אמיין - שטרסבורג 1:3
לאמיין: תומא מונקונדואי (45), האריסון מנזאלה (79), גאל קאקוטה (90+2). לשטרסבורג: אידריס סעדי (90+4)

מץ - קון 1:1
למץ: דמיאן דה סילבה (71, עצמי). לקון: ז'סי דמינגה (73)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully