וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן ליוון עקץ את ההתאחדות בציוץ בטוויטר: "אין תמיכה"

21.4.2018 / 16:14

במחלקת הנוער של מכבי תל אביב לא מרוצים מכך ש-10 שחקנים נקראו לפעילות בנבחרות להן לא צפוי משחק בקרוב. המנהל הביצועי צייץ: "הפעילויות הלא רלבנטיות נמשכות בשבועות הקריטים של העונה"

פטריק ואן לוובן המנהל המקצועי של קבוצות הנוער של מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
פטריק ואן ליוון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לאורך התקופה של ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב, נשמעו מצידו לא פעם ביקורות על התנהלות ההתאחדות לכדורגל, בעיקר כשזה הגיע לעניינים שעירבו את הנבחרות השונות, אליהן שולחים הצהובים את שחקניהם בגילאים השונים. היום (שבת) בצהריים הצטרף אליו המנהל הביצועי של מחלקת הנוער במכבי תל אביב, פטריק ואן ליוון שבציוץ בטוויטר מתח ביקורת על כך ששחקני קבוצת הנוער של המועדון נלקחים, לדבריו, לפעולות מיותרות במסגרת נבחרת הנוער בתקופות בהן אין משחקים וזאת על פי הוראת ההתאחדות לכדורגל. ואן ליוון כתב בחשבון הטוויטר שלו זמן קצר אחרי שקבוצת הנוער של מכבי תל אביב הביסה 0:5 את רמת השרון במשחק ליגה: "הופעה מצויינת של קבוצת הנוער. השחקנים הצליחו להבטיח את התוצאה בשלב מוקדם של המשחק. חלק מהשחקנים נאלצו למצוא אנרגיה בעקבות פעילויות לא רלבנטיות בנבחרת בתחילת השבוע. אנו נמצאים בשבועות המכריעים של העונה וההתאחדות לכדורגל ממשיכה לעשות את הפעילויות האלה. אין תמיכה!".

במכבי תל אביב סיפרו כי הסיבה שהובילה את ואן ליוון לכתוב את הדברים נעוצה בעובדה שבשבוע החולף נעדרו לא פחות מעשרה שחקני נוער מפעילות, על פי החלוקה הבאה: שבעה הוזמנו להתאמן עם נבחרת נוער ב' ושלושה נוספים במסגרת אימוני נבחרת חדשה שהוקמה, על פי גורם במכבי תל אביב, עד גיל 20. הטענות העיקריות של ואן ליוון הן כלפי הזימון של השחקנים לנוער ב'. במחלקת הנוער של מכבי תל אביב טוענים כי אין שום פעילות לנבחרת הזו בקרוב - עד ספטמבר לשחקנים הללו אין שום משימה במסגרת הלאומית, כך שהעיתוי הנוכחי שבזימון כל כך הרבה שחקנים של מכבי תא בחודש הכי קריטי של העונה, לקראת סיומה, מקומם ומרגיז את ראשי המחלקה.

יש לציין כי נבחרת נערים המאומנת על ידי גדי ברומר עלתה לאליפות אירופה ובה משחקים מספר רב של שחקנים מנערים א' של מכבי תל אביב, אבל כלפי הפעילות שלה אין לקבוצה שום טענות מאחר שבחודש הבא תיערך האליפות בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully