וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מ.ס. אשדוד: אבוחצירה בספק, ג'אן צפוי לפתוח אצל תורג'מן

מאמן האורחת, שניצחון ירחיק אותה מהקו האדום, הזהיר: "אף אחד לא יעשה בשבילנו את העבודה". מאוריסיו המושעה ייעדר. מנגד, רעננה שכבר נשארה תחסר את קמארה המורחק (20:00, ספורט4)

מחזור 30הסתיים23/04/2018
הפועל רעננה
  • והבה (26)
0
    מ.ס. אשדוד

    הפועל רעננה:

    מבלי לשחק רעננה הבטיחה לעצמה אתמול עוד עונה בליגת העל בזכות הניצחון של הפועל עכו על על הפועל אשקלון. היא תגיע להתמודדות ללא מתח וללא מוחמד עלי קמארה המורחק, וגם שמעון אבוחצירא בספק וככל הנראה יפתח על הספסל, כאשר במקומו יעלה שלומי ארבייטמן.

    מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "אנחנו מאוד שמחים שהצלחנו להשיג את המטרה של הישארות בליגה מוקדם מהצפוי, זה הישג בלתי רגיל עבורנו. אני מאושר בשביל השחקנים, אבל עדיין יש לנו את המטרות שלנו".

    רועי זיקרי הוסיף: "אנחנו מתכוננים למשחק מחר באותה צורה כמו לכל משחק רגיל ורוצים להמשיך את התקופה הטובה שאנחנו נמצאים בה. התחושה בקבוצה טובה מאוד אחרי שהשגנו את מה שרצינו, עברנו דרך לא פשוטה ומהצד המנטלי והמקצועי מגיע לכל אחד מהשחקנים שאפו ענק".

    מ.ס. אשדוד:

    בקבוצה מקווים לניצחון חוץ שיפתח פער של שבע נקודות מהפועל אשקלון שמתחת לקו האדום, לפני הקרב הישיר ביניהן במחזור הבא. המאמן עמיר תורג'מן הרגיש ששחקניו קצת באופוריה אחרי ההפסד של הפועל אשקלון אתמול, שנתן לאשדודים הרבה אוויר, ובאימון היום (ראשון) הזהיר: "אף אחד לא יעשה בשבילנו את העבודה. אנחנו צריכים להשאיר את הקבוצה בליגה ולא לסמוך על קבוצות אחרות שיעשו בשבילנו את החיים קלים. בואו נצא ונביא את הנקודות בעצמנו כי גם אחרי המשחק הזה, שום דבר לא יהיה סגור". בחלק הקדמי עשוי דור ג'אן לתפוס את המקום בחוד במקום מאוריסיו המורחק. על שתי עמדות נוספות בהתקפה מתמודדים אור אינברום, דין דוד ובנצי מושל.

    דור ג'אן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
    יוסט מהכנף לשפיץ? דור ג'אן/לירון מולדובן

    טריוויה

    * אפשר לברך את הפועל רעננה, שתקיים את משחקה ה-200 בליגת העל. המאזן שלה עד כה (שש עונות) עומד על 53 ניצחונות, 55 תוצאות תיקו ו-91 הפסדים.

    * מ.ס. אשדוד מעולם לא ניצחה את הפועל רעננה. הקבוצות נפגשו 15 פעמים, כשרעננה ניצחה בתשעה משחקים (כולל שני מפגשי הליגה העונה) ועוד שישה הסתיימו בתיקו (כולל העימות הכפול ברבע גמר הגביע לפני כחודשיים).

    * לא רק רעננה, גם מנחם קורצקי אוהב לשחק מול אשדוד, אותה ניצח שש פעמים (הפסד בודד בתשעה משחקים) - יותר מכל קבוצה אחרת שפגש כמאמן בליגת העל.

    * שמעון אבוחצירה הגיע ל-10 שערי ליגה, לראשונה מאז עונת 2012/13, אז כבש 15 במדי עירוני קרית שמונה. ברעננה יש לו סך הכול 14 שערי ליגה, מתוכם ארבעה היו לרשת מ.ס. אשדוד.

    * הפועל רעננה ניצחה רק אחד מ-14 משחקי הבית שלה (הכי מעט בליגה) וכבשה שבעה שערים בלבד (הכי מעט לצד עכו).

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

    בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

    הרכבי הקבוצות

    שופט: איתן שמואלביץ'
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 300

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully