וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגדנוביץ': "אמרו שאני לא יודע לשמור". לברון: "הוא פשוט להט"

הקרואטי של אינדיאנה חגג על קליבלנד עם שיא פלייאוף של 30 נקודות, אבל גם שמר בצורה טובה את קינג ג'יימס: "הרחקתי אותו מהסל". המלך פרגן: "הוא נכנס לזון". וגם: ההיסטוריה של אינדיאנה

שלושה משחקים נערכו הלילה בפלייאוף ה-NBA ובעוד ששניים מהם היו חד צדדיים לחלוטין, ה-משחק נערך באינדיאנה שם המארחת התגברה על פיגור של 17 נקודות במחצית בדרך לניצחון על קליבלנד במשחק שבו בויאן בוגדנוביץ' ניהל דו קרב מול לברון ג'יימס וגם גבר עליו במותחן אדיר.

עוד בנושא:

קליבלנד איבדה יתרון 17 באינדיאנה, בוגדאנוביץ' כיכב
דיווח: ראשי הניקס ייפגשו עם דיוויד בלאט

בויאן בוגדאנוביץ' אינדיאנה. AP
איזה משחק. בוגדאנוביץ' בטירוף/AP

אינדיאנה (5) - קליבלנד (4) 90:92 (1:2 לאינדיאנה בסדרה)

המספרים:

* קליבלנד איבדה הלילה יתרון 17 מול אינדיאנה. זה היתרון השני הכי גדול שקבוצה של לברון מאבדת בפלייאוף. הפיגור הכי גדול היה 22 הפרש בעונה שעברה מול בוסטון, מה שלא מנע מהקאבס לנצח את הסדרה.

* אינדיאנה היא הקבוצה הראשונה שחוזרת פעמיים באותה עונה מפיגור של 15 נקודות לפחות מול קבוצה של לברון ג'יימס.

* בויאן בוגדנוביץ' קלע שיא קריירה בפלייאוף והשווה את שיא השלשות למשחק של אינדיאנה בפלייאוף (7).

* קליבלנד היתה אנדרדוג של 1- בסוכנויות ההימורים לפני המשחק הזה. זו הפעם הראשונה שקבוצה של לברון אנדרדוג בסיבוב הראשון בפלייאוף מאז המפגש של הקאבס מול וושינגטון במאי 2008.

בויאן בוגדאנוביץ' אינדיאנה. AP
גם בהגנה מול לברון הוא עשה עבודה טובה. בוגדאנוביץ'/AP

כאמור, בויאן בוגדנוביץ' נתן את משחק חייו כשניצח את לברון ג'יימס במאצ' אפ הפרטי ביניהם גם בהגנה וגם בהתקפה. כשנשאל איך ניסה לשמור את לברון, אמר הקרואטי: "ניסיתי להיצמד אליו כמה שיותר, לדחוף אותו שיתפוס את הכדור כמה שיותר רחוק מהסל. נגד שחקנים מהסוג הזה, אי אפשר לעשות כלום. רק להיות אגרסיביים. הוא קולע באחוזים טובים, אבל אנחנו ניצחנו את המשחק וזה מה שחשוב".

בוגדאנוביץ' עשה עבודה הגנתית גדולה מול לברון, כשעל פי הסטטיסטיקה של המשחק לברון קלע ב-24 אחוזים כשהקרואטי נצמד אליו. "כולם חשבו לפני הסדרה שאני לא יכול לשחק הגנה", אמר בוגדאנוביץ', "אני לא אומר שאני שומר נפלא, אבל אני עובד קשה כדי להקשות כמה שיותר על כל שחקן שאני שומר עליו".

אפילו המלך פרגן לקרואטי ואמר: "הוא עשה עבודה טובה, הוא קלע מרחוק והיו לו כמה מיסמאצ'ים בהתקפות המעבר. הוא תקף את הטבעת, הוא בהחלט מסוגל לעשות את זה. ראינו את זה מעט בברוקלין אבל היו לו העונה כמה משחקים שהוא נכנס לזון והוא עשה את זה גם הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully