וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג מסרבת להיכנע, באיירן טיילה, רביעייה לדורטמונד

הדינוזאורים עדיין בחיים אחרי 0:1 מול פרייבורג, האלופה התכוננה לריאל עם 0:3 בהאנובר ויליד 2000 ראשון שלבש את מדיה. דורטמונד שלישית אחרי 0:4 על לברקוזן, 2:5 להופנהיים בלייפציג

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן חוגג. רויטרס
28 שערי ליגה. רוברט לבנדובסקי חוגג/רויטרס

המחזור ה-31 בבונדסליגה יכול היה לבשר על ירידה היסטורית של המבורג, אך זו עדיין לא נכנעה וצימקה עם הפער מחוף מבטחים לחמש נקודות עם 0:1 בקרב התחתית על פרייבורג. באיירן מינכן התכוננה לריאל מדריד עם 0:3 על האנובר בחוץ, בעוד דורטמונד עלתה למקום השלישי עם 0:4 מרשים על לברקוזן ולייפציג הובסה 5:2 בבית בידי הופנהיים. בורוסיה מנשנגלדבאך הביסה 0:3 את וולפסבורג ביום שישי.

שחקני המבורג חוגגים. רויטרס
יש סיכוי לעוד מסע היחלצות הירואי? שחקני המבורג/רויטרס

האנובר - באיירן מינכן 3:0

האלופה חילקה כוחות לקראת חצי גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, אבל גם עם הרכב משני, כולל הבלם בן ה-18 לארס לוקאס מאי שהפך ליליד 2000 הראשון שמשחק במדי באיירן בבונדסליגה, השיגה את שלוש הנקודות מול האנובר. זה קרה אחרי החילופים של יופ היינקס, שהכניס את תומאס מולר בפתיחת המחצית השנייה וקיבל ממנו שער בדקה ה-57 אחרי מסירת רוחב של חואן ברנאט, כשגם רוברט לבנדובסקי קם מהספסל ונגח בדקה ה-73 את שער הליגה ה-28 שלו העונה. סבסטיאן רודי חתם את התוצאה עם שער הבכורה שלו בדקה ה-89, מבישול של מולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תומאס מולר (מימין) עם לארס לוקאס מאי שחקני באיירן מינכן. רויטרס
יליד 2000 הראשון במדי באיירן. לארס לוקאס מאי, משמאל, עם תומאס מולר/רויטרס

המבורג - פרייבורג 0:1

הדינוזאורים מסרבים להיכנע. הפסד בקרב התחתית היה מוריד את המבורג באופן רשמי לבונדסליגה השנייה, לראשונה בתולדותיה, אבל היא שרדה את המוקש הזה ונותרה בחיים, כשהפער מפרייבורג צומק לחמש נקודות ובקופה יש עוד תשע. לואיס הולטבי היה האיש שהכריע את המשחק, כשעבר שני שחקנים והכניע את אלכסנדר שבולוב בדקה ה-54. פרייבורג סיימה ב-10 שחקנים, אחרי שהבלם הטורקי צ'לאר סויונג'ו הורחק בצהוב שני.

לואיס הולטבי שחקן המבורג חוגג. GettyImages
לא מוותר. לואיס הולטבי/GettyImages

ר.ב. לייפציג - הופנהיים 5:2

אחרי הרביעייה הביתית שספגה מבאייר לברקוזן, לייפציג חטפה חמישייה הפעם לעיני אוהדיה ומתרחקת מחזרה לליגת האלופות. הופנהיים, שהגיעה אחרי שבעה משחקים ללא הפסד, חגגה עם שלושה שערים כבר במחצית הראשונה, כשמארק אות (14) סרג' גנאברי הלוהט (35) ופאבל קאדז'אבק הצ'כי בשער בכורה (45) כבשו. אמיל פורסברג השאיר את המארחת ב-10 שחקנים עם אדום ישיר בגלל מכה ששלח לפניו של 11, ואות השלים צמד כדי לקבוע 0:4 בדקה ה-59. לייפציג צימקה מיד הודות לבעיטה של נאבי קייטה שפגעה בקורה ונכנסה פנימה מהגב של השוער אוליבר באומן, אך לוקאס רופ גלש עם החמישי בדקה ה-64 וכל שנותר לבלם דאיו אופמקאנו זה לצמק שתי דקות לסיום. הופנהיים עקפה את לייפציג ועלתה למקום החמישי.

מארק אות שחקן הופנהיים חוגג. רויטרס
ליגת האלופות עדיין בהישג יד. מארק אות/רויטרס

דורטמונד - באייר לברקוזן 0:4

הצהובים-שחורים התאוששו בצורה מרשימה וההפסד בדרבי ודרסו את הקבוצה שהקדימה אותם בזכות הפרש שערים ערב המחזור. האנגלי בן ה-18 ג'יידון סאנצ'ו פתח בהרכב ובדקה ה-13 כבש שער בכורה אחרי מסירה יפה של כריסטיאן פוליסיץ'. רמזאן אוזצ'אן האוסטרי עצר פנדל של מרקו רויס בדקה ה-37, אבל כוכבה של דורטמונד תיקן בדקה ה-55 כשעבר את השוער וכבש את השני. סאנצ'ו המשיך להרשים עם בישול למקסימיליאן פיליפ בדקה ה-63 והוסיף בישול שני בדקה ה-79 עם הרמה לעבר רויס שהשלים צמד בנגיחה. הצגה גדולה של דורטמונד, שעלתה למקום השלישי והתקרבה לחזרה לליגת האלופות.

בורוסיה מנשנגלדבאך - וולפסבורג 0:3

משחקי המחזור יצאו לדרך במשחק בו ניצחה בורוסיה מינשנגלאדבך את וולפסבורג 0:3. בעקבות ההפסד הזאבים מסתבכים רשמית במאבקי העלייה וגלאדבך מפתחת תקווה קלושה אמנם לתפוס את הכרטיס האחרון לאירופה. לארס שטינדל העלה את גלאדבך ליתרון בדקה ה-18 אחרי שורה של טעויות מביכות בהגנת הזאבים. רפאל הברזילאי שהתאושש לאחרונה מפציעה הוסיף את השני בדקה ה-35 לאחר שהשתלט על ריבואנד בתוך הרחבה ונעץ אותו פנימה. כריסטוף קראמר הוסיף את השלישי עוד לפני המחצית (44) לאחר שהפתיע את הגנת וולפסבורג שסידרה חומה לפני בעיטה חופשית כדי לשגר את הכדור פנימה. השופט קבע שהמהלך היה חוקי והשער אושר. במחצית השנייה שתי הקבוצות העבירו את הזמן עד הסיום וולפסבורג חגגה ניצחון. במחצית השנייה שתי הקבוצות בעיקר העבירו את הזמן עד לשריקת הסיום

שחקני בורוסיה מנשנגלאדבך. GettyImages
אולי יש עוד סיכוי לאירופה? שחקני גלאדבך חוגגים/GettyImages

משחקים נוספים

איינטרכט פרנקפורט - הרטה ברלין 3:0
להרטה: דייבי זלקה (57 בפנדל), מת'יו לקי (77), אלכסנדר אסוויין (90)

שטוטגרט - ורדר ברמן 0:2
לשטוטגרט: כריסטיאן גנטנר (13), ברקאי אוזצ'אן (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully