וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: תים ניצח את דג'וקוביץ', גם סשה זברב עלה לרבע הגמר

האוסטרי איבד יתרון גדול במערכה הראשונה, אבל התעשת ורשם ניצחון יוקרתי 7:6 (2), 2:6, 3:6. המדורג 3 בטורניר גבר 4:6, 6:4, 4:6 על שטרוף. גם נדאל, גופן, צ'יליץ' ודימיטרוב עלו

טניסאי אוסטרי דומיניק תים. רויטרס
הוכיח אופי. דומיניק תים/רויטרס

דומיניק תים עלה היום (חמישי) לרבע גמר טורניר מונטה קרלו מסבב המאסטרס 1,000, אחרי ניצחון מרשים מאוד 7:6 (2), 2:6, 3:6 על נובאק דג'וקוביץ'. האוסטרי (5 בטורניר) הוכיח הרבה מאוד אופי כאשר התגבר על הפסד כואב במערכה הראשונה, וניצח בשתיים הבאות תוך שהוא משיג ארבע שבירות ולא מאבד את ההגשות שלו אפילו פעם אחת. נולה (מדורג 9) חזר מפיגור 5:2 ו-40:15 בסט הראשון, הציל שתי אפשרויות מערכה לטובת תים וניצח בשובר שוויון. דג'וקוביץ' נראה לא רע בשני משחקיו הראשונים במונאקו, אבל הפעם נתקל מול יריב רציני וסיים את דרכו בטורניר.

הוא יפגוש ברבע הגמר את המדורג 1 בעולם רפאל נדאל, שניצח די בקלילות את קארן קאצ'נוב הרוסי (38) 3:6, 2:6. תים צפה ביריבו בשלב הבא מהיציעים וכעת יצטרך להוכיח שהניצחון המרשים לא היה מקרי נגד אחד מהטובים ביותר.

טניסאי סרבי נובאק דגוקוביץ'. רויטרס
נובאק דג'וקוביץ' מאוכזב/רויטרס

מארין צ'יליץ' עלה מבלי לשחק, בעקבות פרישתו של מילוש ראוניץ'. גיורגי דימיטרוב (4 בטורניר) לא ליקק דבש אבל הצליח לצלוח את שמינית הגמר עם 6:4, 3:6, 4:6 על פיליפ קולשרייבר תוך קרוב לשעתיים וחצי. הוא יפגוש ברבע הגמר את דויד גופן.

הבלגי (6 בטורניר) יהיה בין שמונה האחרונים אחרי שהרשים בניצחון 4:6, 5:7 על רוברטו באוטיסטה אגוט (11), תוך כשעה ו-40 דקות בלבד. הוא הסתפק בשבירה אחת במערכה הראשונה, ובשנייה כבר הוליך 0:3 לפני שהספרדי חזר וגם הציל שתי נקודות משחק, אך התעשת וחגג בסיום.

סשה זברב עלה גם הוא לרבע הגמר. המדורג 3 בטורניר מצא את עצמו במאבק מאוד לא פשוט מול בן ארצו יאן לנארד שטרוף הגרמני (61) בעולם, אך הצליח לגבור עליו 4:6, 6:4, 4:6 בתום משחק רווי בשבירות (8 לזברב, 7 לשטרוף). זברב אמנם פספס נקודת משחק במשחקון התשיעי של המערכה המכרעת, אבל השיג את מבוקשו במשחקון שלאחר מכן והשלים ניצחון רביעי בארבעה מפגשים על יריבו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טניסאי גרמני סשה זברב. רויטרס
ניצח בדרבי. סשה זברב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully