וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמה, שערוריית שיפוט ושער ענק: איינטרכט פרנקפורט בגמר הגביע

לוקה יוביץ' כבש שער ענק עם העקב מהאוויר אחרי קרן (75) וסידר לנשרים 0:1 מול שאלקה וכרטיס לגמר, שם יפגוש ניקו קובאץ' את באיירן מינכן. שער חוקי של פרנקו די סנטו נפסל בטענה לנגיעת יד (94)

שחקן פרנקפורט לוקה יוביץ' כובש. GettyImages
איזה שער עצום. יוביץ'/GettyImages

דרמה ענקית, שער מהיפים שנראו כבר הרבה זמן, החלטות שיפוט מוזרות וסיפור גדול אחד. זה מה שקיבלנו הערב (רביעי) במשחק השני של חצי גמר הגביע הגרמני, בו הצליחה איינטרכט פרנקפורט להפתיע בגדול עם 0:1 בחוץ מול שאלקה ולהשיג את הכרטיס לברלין ב-19 במאי, שם היא תשחק מול באיירן מינכן. הנשרים, שעלו בפעם השנייה ברציפות לגמר הגביע, יפגשו את באיירן מינכן כשברקע כמובן הסיפור הגדול הוא המפגש בין ניקו קובאץ' לקבוצתו הבאה בקרב על תואר חשוב מאוד. יהיה מעניין.

השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-75, ועוד איזה שער זה. ג'ונתן דה גוזמן הגביה קרן משמאל, לוקה יוביץ' הלוהט הגיע לפינה הקרובה ובעט מהאוויר עם העקב לפינה הרחוקה את אחד השערים הגדולים שנראו באירופה בתקופה האחרונה. הוא קבע 0:1 לפרנקפורט, שהייתה פחות טובה במשחק. בדקה ה-81 נותרה האורחת בעשרה שחקנים אחרי שגלסון פרננדש הורחק באדום מוצדק מאוד אחרי שימוש ב-VAR. בדקה ה-94 כבשה שאלקה שער חוקי אחרי שפרנקו די סנטו עצר כדור על החזה ובעט לפינה ופנימה, אבל השופט פסל את השער בשל שימוש ביד שעשה החלוץ. אלא שבהילוך החוזר נראה שדי סנטו עצר את הכדור באמצעות החזה ולא נעזר בידו. השופט סירב ללכת לראות את המקרה שוב בטלוויזיה והשער נפסל שלא בצדק. שאלקה קופחה בענק ובוודאי תכעס מאוד. טאלב טואטחה שוב נותר מחוץ לסגל של איינטרכט פרנקפורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully