וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: דג'וקוביץ' ניצח את צ'וריץ ועלה לשמינית הגמר, גם נדאל עלה

הסרבי המדורג תשיעי המשיך את הפתיחה החזקה שלו לטורניר עם 6:7, 5:7 ויפגוש בשלב הבא את דומיניק תים לקרב מסקרן. השור ממאיורקה חזר לסבב עם 1:6, 3:6 מול בדנה. גם צ'יליץ' עלה

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
נדאל בהופעה מרשימה/GettyImages

טורניר מונטה קרלו מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP, שפותח את עונת החימר בסבב הגברים, נמשך היום (רביעי).

רפאל נדאל אמנם חזר בשבוע שעבר למגרשים כשהוביל את נבחרת ספרד לניצחון בגביע דייויס מול גרמניה, אבל היום הוא חזר לסבב. השור ממאיורקה, המדורג ראשון בעולם, עלה לסיבוב השלישי בטורניר מונטה קרלו מסבב המאסטרס 1,000 עם 1:6, 3:6 מוחץ מול אליאז בדנה הסלובני שמדורג 58 בעולם. מלך החימר זכה בעבר עשר פעמים בטורניר מונטה קרלו ושיפר עם הניצחון מול בדנה את המאזן שלו שם ל-4:64.

נובאק דג'וקוביץ', הסרבי שחווה אכזבה גדולה על המשטחים הקשים בארה"ב, המשיך להצטיין בחימר ואחרי הניצחון הקליל על דושאן לאיוביץ' בסיבוב הקודם, היום הוא גבר בשתי מערכות על בורנה צ'וריץ' הקרואטי 6:7, 5:7 במשחק שארך קצת יותר משעתיים. הסרבי שמנסה לחזור ליכולת הטובה שלו יפגוש בסיבוב הבא את דומיניק תים האוסטרי המדורג חמישי בטורניר למפגש מאוד מסקרן.

טניסאי קרואטי מארין צ'יליץ'. רויטרס
יפגוש את ראוניץ'. צ'יליץ'/רויטרס

גם מארין צ'יליץ' (2 בטורניר) נזקק לשתי מערכות בלבד כדי להמשיך הלאה. הוא גבר 3:6, 6:7 (4) על פרננדו ורדאסקו ושבר את השוויון במפגשים מולו (7:8), שהראשון ביניהם נערך כבר בשנת 2007. בסיבוב הבא צ'יליץ' יפגוש את מילוש ראוניץ'.

פיליפ קולשרייבר הגרמני ניצח 4:6, 2:6 את אלברט ראמוס ויפגוש בשלב הבא את גריגור דימיטרוב. קיי נישיקורי ניצח את דניל מדבדב 5:7, 2:6 ויפגוש בשלב הבא את המנצח במשחק בין אנדראס ספי לגיז'רמו גרסיה לופס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully