וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מיינץ ניצחה 0:2 את פרייבורג, המבורג בדרך לליגה השנייה

צמד של פאבלו דה בלאסיס (45+7 בפנדל ו-79) סידר למיינץ שלוש נקודות יקרות במאבק ההישרדות, הפער של המבורג מהמקום ממנו הולכים למבחנים עומד על 8 נקודות ארבעה מחזורים לסיום

פאבלו דה בלאסיס שחקן מיינץ חוגג עם חבריו. רויטרס
שחקני מיינץ חוגגים ניצחון קריטי/רויטרס

הבונדסליגה הוקמה ב-1963, הקבוצה היחידה ששיחקה בכל אחת מהעונות בליגה הבכירה היא לא באיירן מינכן, אפילו לא בורוסיה דורטמונד או שאלקה, אלא המבורג. נראה שאנחנו קרובים מאוד, יותר קרובים מאי פעם לשינוי הסטטוס הזה. המבורג, כמו גם פ.צ. קלן התקרבו הערב (שני) מאוד לבונדסליגה השנייה. זה קרה אחרי שמיינץ ניצחה 0:2 בבית את פרייבורג מצמד של פאבלו דה בלאסיס, עברה את הקבוצה מהיער השחור בטבלה ועכשיו הפער בין המבורג לפרייבורג, שנמצאת במקום ממנו הולכים למבחנים, עומד על שמונה נקודות כשבקופה נותרו רק 12. הפער ממיינץ, שעלתה אל המקום ה-15 שממנו נשארים בליגה, זהה ועומד גם הוא על שמונה נקודות.

בשבת הקרובה תארח המבורג את פרייבורג למשחק שאם תפסיד גם בו תרד כנראה סופית אל ליגת המשנה. עם זאת, אם הדינוזאורים ינצחו, הם עשויים לצמק את הפער מפרייבורג לחמש נקודות בלבד כשבקופה יהיו תשע אפשריות. מיינץ תצא למשחק חוץ קשה מול אוגסבורג. פ.צ. קלן עשויה להיפרד מהבונדסליגה ביום ראשון כיוון שמחכה לה משחק קשה מאוד מול שאלקה השנייה שמגיעה בכושר פנטסטי.

השער הראשון היה מוזר במיוחד. אוליבר קמפפ נגע ביד ברחבה, השופט לא ראה את זה והמשחק נמשך. לאחר מכן השופט קיבל איתות על נגיעת היד, החזיר את שתי הקבוצות מחדרי ההלבשה ונתן למיינץ פנדל שהגיע לה. פאבלו דה בלאסיס בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:1. בדקה ה-79 הגיע השער השני כששוער פרייבורג אלכסנדר שבולוב ביצע טעות גדולה, דה בלאסיס ניצל את זה כדי להשלים צמד ולקבוע 0:2 קריטי עבור קבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully