וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר פלייאוף הכדוריד: מכבי והפועל ראשון לציון בדרך לעימות חזיתי

הצהובים והאדומים השיגו ניצחונות חשובים ונמצאים במרחק נגיעה מעימות ישיר ביניהן בשלב חצי הגמר. גם מכבי תל אביב ובני הרצליה ניצחו והתקרבו לעלייה לחצי הגמר. הפועל רמת גן הבטיחה השארות בליגת העל

רם טורקניץ שחקן מכבי ראשון לציון. חן קלדרון, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
רם טורקניץ' מהפועל ראשון לציון מחפש את השער/אתר רשמי, חן קלדרון, איגוד הכדוריד

המשחק השני בסדרות רבע גמר הפלייאוף בכדוריד שוחקו הערב (שני) והכינו את הקרקע לקראת דו קרב מרתק בין מכבי להפועל ראשון לציון בחצי הגמר. האלופה המכהנת מכבי ראשון לציון ניצחה 25:30 את א.ס. רמת השרון במשחק השני בסדרה. מחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון השיגה ניצחון של 23:27 מול מ.כ. חולון. המשמעות היא שתוצאת תיקו תספיק למכבי והפועל ראשון לציון במשחק הבא כדי לעלות לשלב חצי הגמר.

בסדרות נוספות: מכבי תל אביב ניצחה 23:26 את מפגש החוץ מול הפועל אשדוד והיא תוכל להשלים את הניצחון בסדרה ביום שישי. בני הרצליה ניצחה 22:26 בחוץ את עירוני רחובות וגם הפסד בהפרש של שלושה שערים במשחק הבא יספיק לקבוצה מהשרון כדי לעלות לחצי הגמר.

בבית התחתון, הפועל ר"ג (מקום 9, 19 נק') הבטיחה את ההישארות בליגת העל לאחר ניצחון על מכבי קרית מוצקין (מקום 10, 14 נק') - 26:32. א.כ נס ציונה (מקום 11, 13 נק') גוברת 24:39 על הפועל קרית אונו (מקום 12, 7 נק'), שנושרת לליגה הלאומית. קרית מוצקין ונס ציונה ישחקו במשחקי המבחן, ולאחר המפגש ביניהן ביום שישי ייקבע מי תפגוש את מכבי פ"ת ומי את מכבי דימונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully