וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באייר לברקוזן - באיירן מינכן: ארתורו וידאל יעבור ניתוח קטן

הקשר הצ'יליאני שנפצע באימון הבווארים ייאלץ לעבור ניתוח בברך וייעדר בתקופה הקרובה, כולל מול הקבוצה של הייקו הרליך, שתנסה להפתיע ולעלות בפעם הרביעית לגמר הגביע (ג', 21:45)

ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן. רויטרס
יחסר לבאיירן מאוד בתקופה הקרובה, כנראה גם מול ריאל מדריד. וידאל/רויטרס

באייר לברקוזן תארח מחר (שלישי, 21:45, אין שידור בגלל ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל) את באיירן מינכן במסגרת חצי גמר הגביע הגרמני. הקבוצה של הייקו הרליך תגיע מעודדת מאוד אחרי ה-1:4 הביתי מול איינטרכט פרנקפורט בשבת, שהיה ה-1:4 השני שלה ברציפות, בעוד הבווארים ניצחו 1:5 את בורוסיה מנשנגלדבאך ועדיין חולמים על שחזור הטרבל.

הפעם היחידה בה הצליחה באייר לברקוזן לזכות בגביע הייתה ב-1993 כשניצחה בגמר את הרטה ברלין ב' 0:1, בעוד באיירן זכתה 18 פעמים בתואר הזה ומחזיקה בשיא הזכיות בגרמניה. לברקוזן תנסה להגיע לגמר בברלין בפעם הרביעית בסך הכול וחולמת להיות זו שמדיחה את הענקית ממינכן אחרי שר.ב. לייפציג ובורוסיה דורטמונד כשלו בניסיון שלהן לעשות את זה. שתי הקבוצות נפגשו חמש פעמים בעבר בגביע כשלברקוזן עוברת פעם אחת בלבד ב-2009.

באיירן תיאלץ להסתדר ללא ארתורו וידאל, שנפצע באימון הקבוצה ביום ראשון כשהחליק ונפל. וידאל עבר בדיקת MRI וזקוק לניתוח קטן בברך. הוא ייעדר בתקופה הקרובה.

יופ היינקס, שיפגוש את האקסית, אמר: "הודות לניסיון שלי, אני רגוע יותר ולא נרגש לקראת המשחק. התוצאות האחרונות שלנו גורמות לי לחוש אופטימיות ושאנחנו קרובים להשיג דברים נהדרים. אנחנו משחקים ברמה גבוהה מאוד לאחרונה ומוכנים לגמרי. כל השחקנים, חוץ מווידאל וקורנטן טוליסו כשירים". הייקו הרליך, מנגד, אמר: "הכול צריך ללכת לנו כדי שנוכל לעלות לגמר, זה ברור. הפסדנו לבאיירן פעמיים בליגה העונה, אבל זה משחק חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully