וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר היורוליג: פנאתינייקוס הביסה 67:95 את ריאל מדריד

ג'יימס וקלאתיס סיפקו משחק לפנתאון והובילו את פאו ליתרון 0:1 בסדרה בתום הופעה שנפתחה ב-0:20. צסק"א מוסקבה ניצחה 95:98 את חימקי מוסקבה בתום משחק קשה, דה קולו נפצע

אוהדי פנאתינייקוס. GettyImages
אוהדי פנאתינייקוס הכינו קבלת פנים חמה וקיבלו משחק גדול/GettyImages

רבע גמר היורוליג, שייערך בסדרות של הטוב מחמישה משחקים כמיטב המסורת, נפתח הערב (שלישי) עם שני משחקים, כולל זה לו כולם מחכים מאז נגמרה העונה הסדירה: פנאתינייקוס מול ריאל מדריד. פאו הצליחה להביס ולהשפיל את הבלאנקוס עם 67:95 ועכשיו משחק מספר שתיים יהיה מעניין במיוחד. עוד לפני כן, הצליחה צסק"א מוסקבה לנצח 95:98 קשה מאוד את חימקי מוסקבה. נאנדו דה קולו נפצע.

ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס עם מייק ג'יימס. GettyImages
שני כוכבי פאו, קלאתיס וג'יימס/GettyImages

פנאתינייקוס - ריאל מדריד 67:95

פאו אמנם מאיימת לפרוש מהיורוליג ולא לשחק שם בעונה הבאה, אבל הערב היא הציגה את אחד המשחקים הגדולים שלה בשנים האחרונות, בטח לאור המעמד והיריבה. פנאתינייקוס פתחה את המשחק עם ריצת 0:20 וקיבלה ערב קרוב לשלמות מניק קלאתיס, ששיחק 25:33 דקות במהלכן תרם 11 נקודות, 6 ריבאונדים ולא פחות מ-16 אסיסטים (שיא הצלבה, הקודם היה שייך לתומא הורטל שקבע את זה עם אנאדולו אפס גם מול ריאל ב-2015. כמו כן, זה רחוק שלושה אסיסטים משיא היורוליג שקבע ניקולה יוביץ'). הגארד היווני הנהדר גם סיפק אסיסטים שלא רואים בכל יום עם מסירות עין עקומה, מסירות מאחורי הגב, מעבר לעורף ועוד כהנה וכהנה. גם מייק ג'יימס היה מצוין וסיים את המשחק עם 24 נקודות באחוזים חלומיים (10 מ-14) ו-8 ריבאונדים. ריאל מדריד נראתה אבודה לחלוטין מהשנייה הראשונה, הצליחה לחזור מעט ברבע השני, אבל אז שוב התפרקה. לוקה דונצ'יץ' ממש לא הרשים וסיים עם 10 נקודות, טריי תומפקינס קלע 12 וקלט 7 ריבאונדים.

פאו פתחה את המשחק בצורה מושלמת מבחינתה עם 0:20, משהו שאף אחד לא דמיין שיקרה. מייק ג'יימס וניק קלאתיס הובילו את הריצה הזו, כשגם תנאסי אנטטוקומפו תורם עם האתלטיות שלו. ריאל קלעה סל ראשון אחרי חמש דקות וצימקה ל-2:20. ריאל נכנס למשחק וסל של טריי תומפקינס צימק ל-11:23. בסופו של דבר הרבע ננעל ב-13:26 למארחת, היה יכול להיות רע יותר מבחינת ריאל. הבלאנקוס המשיכו לקזז מההפרש וסל של קארול קבע יתרון חד ספרתי לפאו, 21:29. ריאל הרגישה שהיא חוזרת למשחק, אבל אז מייק ג'יימס הנהדר שוב התעורר והוביל את פאו ליתרון 30:46 במחצית עם 14 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים כשניק קלאתיס תורם 9 נקודות ו-7 אסיסטים.

פנאתינייקוס הצליחה להתעלות על הרבע הראשון עם עשר דקות של כדורסל שקשה לשחק ברמה גבוהה יותר ממנו. מייק ג'יימס וניק קלאתיס הציגו דקות שקרובות לשלמות ופאו ניצחה ברבע השלישי 14:31 והיא ב-44:77 בתום 30 דקות של כדורסל. מייק ג'יימס עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים, קלאתיס עם 11 נקודות ולא פחות מ-16 אסיסטים. הרבע האחרון היה גארבג' טיים של עשר דקות, קלאתיס לא שיחק בכלל ונשמר למשחק ביום חמישי וגם ג'יימס זכה להרבה דקות מנוחה. בסופו של דבר זה נגמר ב-67:95 מרשים מאוד לפנאתינייקוס.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אותלו האנטר שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
אותלו האנטר עולה להטבעה/GettyImages

צסק"א מוסקבה - חימקי מוסקבה 95:98

הקבוצה של דימיטריס איטודיס הגיעה אל המשחק עם רצף של 14 ניצחונות מול חימקי מוסקבה והצליחה להאריך אותו באחד נוסף לפחות. זה קרה אחרי משחק קשה מהצפוי עבור צסק"א מוסקבה, שפיגרה בשלושת הרבעים הראשונים וחטפה 34 נקודות ברבע הראשון, אבל בסופו של דבר הצליחה להשיג את הניצחון ואת ה-0:1 בסדרה. סרחיו רודריגס בלט אצל המארחת עם 22 נקודות (8 מ-13 מהשדה) ו-5 אסיסטים, אותלו האנטר הוסיף 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, וויל קלייבורן תרם 14 נקודות ו-9 כדורים חוזרים, נאנדו דה קולו הסתפק ב-10 נקודות כמו גם סמן אנטונוב וקורי היגינס, שגם קלט 6 ריבאונדים. את חימקי הוביל כמובן אלכסיי שבד עם 22 נקודות, 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, איגור ויאלצב קלע 21, אנתוני גיל תרם 14 נקודות, ג'יימס אנדרסון 13 ותומאס רובינסון סיים את המשחק עם 12 נקודות ו-6 ריבאונדים.

האורחת פתחה, באופן מפתיע, בצורה פשוט חלומית מבחינתה וקלעה לא פחות מ-34 נקודות כבר ברבע הראשון כשאנתוני גיל ואיגור ויאלצב מוליכים אותה. צסק"א ירדה בתום עשר דקות בפיגור 34:25 ועם רבע הגנתי שלא זכור שם כבר הרבה זמן. חימקי פתחה לא טוב את הרבע השני וצסק"א חזרה עד 41:37, אבל אז שבד נכנס לעניינים ודאג לכך שהקבוצה שלו תרד למחצית עם 46:54.

ברבע השלישי הצליחה צסק"א להשתחרר וקיבלה תרומה משמעותית מאותלו האנטר ו-וויל קלייבורן, שהצטרפו לערב המצוין של סרחיו רודריגס וצסק"א חזרה עד 64:64. חימקי לא נשברה והצליחה לרדת בתום הרבע עם יתרון 72:75. הרבע האחרון היה צמוד. צסק"א אמנם הצליחה להחזיר אליה את היתרון, אבל חימקי שוב הוכיחה אופי עד השניות האחרונות והצליחה לגרור את האדומים לקרב צמוד. בסופו של דבר סרחיו רודריגס דייק פעם אחת משתי זריקות עונשין, קבע 95:98 כשעל השעון שנייה אחת, חימקי לא הצליחה לעשות כלום וצסק"א ב-0:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully