וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: נובאק דג'וקוביץ' דרס בדרך לסיבוב השני

הסרבי, שלא ניצח מאז אליפות אוסטרליה, נזקק ל-56 דקות על מנת להביס 0:6, 1:6 את בן ארצו דושאן לאיוביץ'. קיי נישיקורי ניצח 6:4, 2:6, 1:6 את תומאש ברדיך. גם רוברטו באוטיסטה אגוט עלה

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
נראה מצוין. דג'וקוביץ'/רויטרס

טורניר מונטה קרלו מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP, שפותח את עונת החימר בסבב הגברים, נמשך היום (שני) עם משחקי הסיבוב השני.

נובאק דג'וקוביץ', שחווה אכזבה גדולה בעונת המשטחים הקשים בארצות הברית כשהודח במשחק הראשון גם מאינדיאן וולס וגם ממיאמי, נפרד לאחרונה משני מאמניו אנדרה אגאסי וראדק סטפאנק. על החימר במונטה קרלו דג'וקוביץ' פתח מצוין דווקא והביס 0:6, 1:6 את בן ארצו דושאן לאיוביץ' (93) בתוך 56 דקות בלבד בדרך לסיבוב השני. זה היה בסך הכול המפגש השני בין השניים והראשון מאז דג'וקוביץ' ניצח את לאיוביץ' 2:6, 1:6 בדוחא לפני שלוש שנים.

טניסאי מתקמבק נוסף הוא קיי נישיקורי. היפני, שהיה פצוע בשלהי השנה שעברה וחוזר עכשיו לעניינים, הצליח לרשום ניצחון מרשים מאוד בסיבוב הראשון עם 6:4, 2:6, 1:6 מול תומאש ברדיך, שמדורג 12 בטורניר ו-18 בעולם. גם רוברטו באוטיסטה אגוט (16 בעולם) עלה לסיבוב השני עם 4:6, 3:6 מול פטר גויובצ'יק הגרמני (50).

טניסאי שנמצא בכושר טוב מאוד בחודשים האחרונים הוא בורנה צ'וריץ'. הקרואטי בן ה-21, שמדורג 39 בעולם, עלה לסיבוב השני כשניצח 2:6, 3:6 את ז'וליאן בנטו הוותיק. סטפנוס ציציפאס היווני בן ה-19, המדורג 71 בעולם, הצליח לרשום הישג גדול אחרי שעבר את המוקדמות וניצח בסיבוב הראשון 3:6, 4:6 את דניס שפובאלוב הקנדי (45).

סטפנוס ציציפאס טניסאי יווני. רויטרס
ניצחון מרשים מאוד. ציציפאס/רויטרס
המגרש המרכזי בטורניר הטניס במונטה קרלו, נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
הנוף במגרש המרכזי במונטה קרלו הוא תמיד יפהפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully