וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי באנגליה: טוטנהאם תערוך חזרה גנרלית לקראת חצי גמר הגביע

אחרי ההפסד הביתי למנצ'סטר סיטי ולפני המפגש הקריטי עם מנצ'סטר יונייטד בגביע האנגלי, התותחנים ינסו לחזור לעצמם על חשבון ברייטון (21:45). השחפים זקוקים לנקודות במאבקי התחתית

בירם כיאל שחקן ברייטון (משמאל) מול הארי קיין שחקן טוטנהאם. GettyImages
כיאל יצליח לעצור את קיין?/GettyImages

במשך סיבוב שלם בפרמיירליג טוטנהאם לא הפסידה, אבל הרצף הנפלא שהחל אחרי 4:1 מול מנצ'סטר סיטי בדצמבר נקטע עם הפסד ביתי 3:1 לאותה חבורה של פפ גווארדיולה במחזור האחרון, ממנו התרנגולים ינסו להתאושש על חשבון ברייטון (שלישי, 21:45, ספורט1). המשחק יהווה חזרה גנרלית עבור הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו לקראת חצי גמר הגביע מול מנצ'סטר יונייטד, שייערך בשבת.

קצב הכיבושים הבלתי רגיל של הארי קיין נרגע מעט לאחרונה, גם בשל הפציעה ממנה סבל, והחלוץ המצוין מצא את הרשת רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים. הוא ינסה לכבוש לפחות פעם אחת בהתמודדות ולהתקרב למוחמד סלאח, שכבש חמישה שערים יותר ממנו (30) ועומד לקטוף את תואר מלך שערי הליגה אחרי שנתיים בהן קיין הוביל את טבלת הכיבושים.

השחפים השיגו רק נקודה אחת בארבעת משחקיהם האחרונים והם רחוקים שבע נקודות בלבד מהקו האדום, כך שטרם הבטיחו סופית את הישארותם בליגה, והם יצטרכו להיזהר בהתחשב בלוח המשחקים שלהם עד תום העונה: אחרי טוטנהאם הם יפגשו את ברנלי, שתי הקבוצות של מנצ'סטר וליברפול.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully