וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ניצחה 0:2 את בורוסיה דורטמונד בדרבי

אחרי שחזרו מ-4:0 ל-4:4 בסיבוב הראשון, הצליחו הכחולים לנצח בדרבי ה-152 של חבל הרוהר. קונופליאנקה (50) ונאלדו בכדור חופשי אדיר (83) כבשו, בטשואיי נפצע. 1:1 בין ברמן ללייפציג

ראול שחקן שאלקה לשעבר לפני המשחק נגד בורוסיה דורטמונד. רויטרס
ראול הגיע כדי לתמוך בקבוצתו לשעבר/רויטרס

המחזור ה-30 בבונדסליגה נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה שאלקה לנצח 0:2 את בורוסיה דורטמונד ובשני נפרדו ורדר ברמן ור.ב. לייפציג ב-1:1.

שחקני שאלקה חוגגים. GettyImages
שחקני שאלקה חוגגים/GettyImages

שאלקה - בורוסיה דורטמונד 0:2

הדרבי ה-152 של חבל הרוהר נצבע בכחול עם התוצאה שהקבוצה מגלזנקירשן השיגה את התוצאה שחיפשה מול היריבה המושבעת. ראול הגיע אל המגרש כדי לתמוך בקבוצתו לשעבר, אילקאי גונדואן גם נכח במגרש כדי לתמוך באקסית שלו, אבל במקרה שלו זה לא עזר במיוחד. אחרי שהצליחה לחזור בדרבי הקודם מ-4:0 ל-4:4 משער של נאלדו בדקה ה-94, הצליחה הפעם שאלקה לעשות את זה בצורה נינוחה יותר כששוב הבלם הברזילאי הוותיק כובש.

שאלקה הייתה עדיפה לאורך כל המשחק ובדקה ה-50 כבשה את השער הראשון. דניאל קאליג'ורי פרץ מהמרכז והעביר כדור רוחב לייבגני קונופליאנקה, שנותר לא מכוסה ובעט בקלות פנימה את ה-0:1. בדקה ה-83 הגיע השער השני כשנאלדו בעט עם כל הלב כדור חופשי מ-24 מטר בעוצמה אדירה לפינה וקבע 0:2. כך זה גם נשאר עד הסיום. בתוספת הזמן נתקל בבנג'מין סטמבולי ונפצע בצורה קשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי שאלקה. GettyImages
אוהדי שאלקה סיפקו אווירה חמה/GettyImages
נאלדו שחקן שאלקה. רויטרס
נאלדו חוגג את השער שלו/רויטרס
דומניקו טדסקו מאמן שאלקה. GettyImages
טדסקו חוגג עם אוהדי שאלקה בסיום/GettyImages

ורדר ברמן - ר.ב. לייפציג 1:1

אחרי התבוסה במארסיי וההדחה מהליגה האירופית, לייפציג פספסה הזדמנות להתקרב למקומות המובילים לליגת האלופות. המדורגת חמישית נמצאת מרחק ארבע נקודות מדורטמונד ולברקוזן, לאחר שאדמולה לוקמן המושאל מאברטון השווה עבורה בדקה ה-50 ומחק את הדרדל'ה של הבלם ניקולאס מויסאנדר עבור ברמן בדקה ה-28.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully