וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה רוצה לצרף שחקני עבר, דיווח: ג'ורדי קרויף מחזיק בהצעה

בספרד טוענים שמאמן מכבי ת"א הוא אחד המועמדים המובילים לקבל תפקיד מקצועי במועדון, שמתכנן שינויים בעקבות הכישלון בליגת האלופות: "יש לו יחסים מצוינים עם ברתומאו וזה יעזור לו"

one

ברצלונה נמצאת אומנם בדרך הבטוחה לזכייה בתואר האליפות, אך ההפסד המשפיל לרומא וההדחה מליגת האלופות ברבע הגמר לא תעבור בשקט במועדון, שעל פי הדיווחים שמגיעים מספרד, יעשה כמה שינויים בצוות המקצועי והניהולי בעונה הבאה.

לפי הדיווח ג'וספ ברתומאו הנשיא של הקבוצה מעוניין לצרף שחקני עבר כדי לאייש מספר תפקידים מקצועיים ואחד השמות החמים שעלו הוא שמו של ג'ורדי קרויף, המאמן ההולנדי שיעזוב את מכבי תל אביב בעונה הבאה. עוד נכתב כי היחסים הטובים של ג'ורדי עם ההנהלה והעומד בראשה ברתומאו הם יוצאים מהכלל ועשויים לסייע להולנדי לקבל משרה במועדון הפאר של קטלוניה, כשכמובן שגם הייחוס המשפחתי לא יזיק לבנו של יוהאן קרויף האגדי. ב-RAC1 טוענים שההצעה לג'ורדי נמצאת על השולחן וכעת רק נותר לראות אם הוא יקבל אותה, כאשר התפקיד עדיין לא ברור, אך כנראה שג'ורדי מיועד להיות מנהל טכני בקבוצה כשבמקרה כזה מי שעשוי לשלם את המחיר הוא רוברט פרננדס, שסופג ביקורת גם בעקבות החתמתם של כמה שחקני רכש יקרים וכושלים כמו נלסון סמדו ואנדרה גומש.

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
בעונה הבאה בברצלונה? ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully