וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הג'ודו מתכוננת לאירוח אליפות אירופה. פונטי: "מרגש מאוד"

15.4.2018 / 12:21

נבחרות הגברים והנשים ערכו אימון פתוח לקראת האליפות שתיפתח בשבוע הבא. יו"ר האיגוד: "לא פוסל להביא לארץ גם את אליפות העולם. לספורטאים שלנו יש הזדמנות להראות כמה הם גדולים"

קובי אליהו

נבחרת ישראל בג'ודו קיימה הבוקר (ראשון) אימון פתוח לקראת אליפות אירופה שתיערך בשבוע הבא בישראל. מספר נבחרות כבר הגיעו ארצה והתאמנו במכון וינגייט, כולל נבחרות בלגיה ופינלנד, ובנבחרת קיימת דריכות גדולה מאחר שמדובר באירוע הגדול ביותר שנערך אי פעם בענף הג'ודו בישראל.

מאמן הנשים שני הרשקו דיבר על כך שהוא מייחל למדליה אחת ומבחינתו זו תהיה עמידה בציפיות. מאמן הגברים אורן סמדג'ה אמר כי יש בנבחרת שלו חמישה ספורטאים שמדורגים גבוה ביבשת וכל החמישה מבחינתו מועמדים למדליה. מחרתיים תערוך הנבחרת סימולציה כאשר שופט הוזמן לשפוט ורמקולים ישמיעו קולות שידמו את האליפות.

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי התייחס הבוקר להכנות ובעיקר העיד כי למרות נסיונו הרב הוא מתרגש מאוד. "לספורטאים הישראלים יש הזדמנות להראות כמה הם גדולים, וזה מרגש מאוד", אמר. "אני לא פוסל את האפשרות להביא את אליפות העולם לישראל, לכן ההפקה הזו צריכה להיות מושלמת. בסך הכל התחרות הזו מבחינת ניקוד לאולימפיאדה לא נחשבת למכרעת, למרות שיש בה יוקרה".

נבחרות הג'ודו של ישראל. קובי אליהו
ציפיות גבוהות. נבחרות הגברים והנשים בתמונה משותפת/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully