וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צ'אבי החדש", דיווח: גווארדיולה רוצה להתאחד עם טיאגו אלקנטרה

אחרי שהתקרב לעבר האליפות, באנגליה מדווחים שמאמן מנצ'סטר סיטי חושק בקשר נבחרת ספרד ששיחק אצלו בברצלונה וגם בבאיירן. פפ על הניצחון: "יונייטד תמשיך לנצח, אבל זה בידיים שלנו"

שחקני מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ניצחון גדול אתמול. שחקני סיטי חוגגים/רויטרס

אחרי שנחלה שלושה הפסדים רצופים כואבים (שניים מול ליברפול ואחד מול מנצ'סטר יונייטד), מנצ'סטר סיטי שבה אמש (שבת) לנצח ועשתה זאת בגדול עם 1:3 מרשים בחוץ על טוטנהאם החדשה כדי לעשות עוד צעד לקראת תואר האליפות שיהיה כנראה רשמי במחזור הבא.

אבל למרות ההצלחה בליגה, הכישלון היחסי בליגת האלופות והעובדה שדויד סילבה, פרננדיניו ויאיא טורה כבר בגיל מתקדם, פפ גווארדיולה מחפש חיזוק לקישור שלו והשם החם שעולה היום בתקשורת האנגלית הוא של טיאגו אלקנטרה, קשרה המצוין של באיירן מינכן ונבחרת ספרד.

טיאגו אלקנטרה באיירן מינכן. רויטרס
פפ מפנטז עליו. טיאגו אלקנטרה/רויטרס

גווארדיולה, כך על פי הדיווח, מעוניין בקשר אותו הוא אימן כבר בברצלונה וגם בבאיירן ומייעד לו את התפקיד של "צ'אבי החדש". פפ כבר הודה ש"דויד סילבה לא ישחק בכל משחק בעונה הבאה, כך שאנחנו צריכים סגל רחב". פפ היה זה שהחתים את טיאגו בבאיירן ב-2013 ואחרי פציעה קשה שחווה בברך, הקשר המחונן חזר לעצמו העונה והוא צפוי להיות שחקן מפתח גם בנבחרת ספרד במונדיאל שייפתח בעוד חודשיים ברוסיה. לטיאגו יש חוזה בבאיירן עד 2021 וכדי לרכוש אותו סיטי תצטרך להוציא לא מעט קשה, לא שזה מרתיע את הקבוצה העשירה ממנצ'סטר.

גווארדיולה התייחס לעובדה שקבוצתו קרובה להבטיח אליפות ואמר: "ההרגשה שלי היא שיונייטד תנצח את כל ששת המשחקים שנשארו לה כי היא בכושר טוב, כך שאנחנו צריכים לעשות את זה בעצמנו כמו שעשינו לאורך כל העונה. זה בידיים שלנו וזה יתרון מבחינתנו. השחקנים יודעים את זה, לא צריך להגיד להם. התמודדנו בצורה טובה עם לחץ כל העונה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully